Uiteindelijk zat ze met 4 maanden in de buggy, omdat ze zich zo opgesloten voelde
Bij huilen heb ik haar wel nog tot ongeveer 1 jaar gedragen, maar buiten vond ze het maar niks. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
het ouderschap viel me wel enorm tegen. De borstvoeding wou niet lukken en ik had mede daardoor het gevoel dat ik aan huis gekluisterd zat, terwijl manlief nog lekker kon doen en laten wat hij wou. Een kind legt echt een enorme druk op je relatie....
Het is een totaal andere baby, nog steeds 2x per nacht wakker en een moeilijke drinker.
we beginnen elkaar te leren kennen en dan kan langzaam het genieten beginnen!
ik heb mij ook totaal niet onder druk gevoeld toen ik stopte met BV. Zij zei dat dat in ons geval de beste beslissing kon zijn en heeft ons geholpen met welke voeding we dan het beste konden geven. Het was voor mij echt een opluchting dat ik flesvoeding kon geven en ik had ineens zeeën van tijd en kwam helemaal bij
chanel1985 schreef:Is een 4de keizersnede niet gevaarlijk? In Belgie raden ( ten stelligste) ze na 3 keizersnedes nog af om zwanger te worden, wegens hoge risico's van scheuren van het litteken.

phormicola schreef:Borstvoeding geven is in het begin gewoon belachelijk moeilijk. Alle moeilijkheden die ik hier lees hebben wij ook gehad. Volgens mij ging het na zes maanden pas echt goed en had ik ook weer eens een minuutje voor mezelf. Tot die tijd doe je vrijwel niets anders dan voeden en gefrustreerd zijn. En dat is volgens mij een vrij doorsnee ervaring, heb ik begrepen! Maar ben blij dat ik heb doorgezet