Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zijn er meer mensen die positief getest waren op pfeiffer en daar ziek van zijn geweest maar na 3 weken nog steeds geen vermoeidheids klachten hebben? Zo ja blijft dit of ben ik over een week compleet neergehaald? Want nu voel ik me echt wel goed eigenlijk! Geen middag dutjes nodig ook al heb ik al 2/3 nachten ongv 5 uur geslapen..
Ik ben nog niet klaar met mijn antibiotica maar ik voel weer een klein beetje keelpijn. Als het hele riedeltje opnieuw begint, word ik echt boos.
meestal word het ook afgeraden bij pfeiffer. Vandaar dat ik het mij af vroeg
, moet er 2 tegelijk en 3 per dag dus nog 2 keer en dan heb ik mijn kuur af. Nu weet ik bijna een week dat ik pfeiffer heb en heb dan 4 weken klachten, ik merk wel dat ik om 11 uur moet gaan slapen, maar ik ga morgen mijn eerste schooldag weer maken en dan ben ik benieuwd hoe ik me daarna voel. Ik was voor mijn pfeiffer ook altijd moe na een schooldag dus dat zou niet heel gek zijn eigenlijk.. ik ben heel benieuwd of mijn pfeiffer nog heftig gaat worden. Heb natuurlijk al heel veel last gehad toen ik ziek was (nog nooit zo ziek geweest) maar extreem moe ben ik niet. 
smileydees schreef:Anna leo klinkt alsof jij ook de cmv variant hebt.