Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:Bah, wat een nare dingen allemaal.
Bij mij is niets gezegd over wat er gebeurt als ik weer val.
Ik merk vooral dat ik nog het meeste last heb van een psychisch probleem met paardrijden: angst.
En dat is echt heel vervelend.
fokfanaat schreef:Ja die is weer zo goed als helemaal opgeknapt, sterker nog, ze rijdt ook weer het betreffende paard. Alleen ben ik daar wel het plezier in kwijt geraakt, ik heb en wil dat niet meer zien.
fokfanaat schreef:tuurlijk kan het ook goed gaan, maar de kans dat ze er ooit toch weer afvalt blijft aanwezig en reëel, dier is 1.80 en kan heel hoog bokken.
Ze heeft 2 pinnen in het bekken, ik moet er niet aan denken wat er gebeurd als ze komt te vallen, en ik wil dat dus ook niet zien.
RoyceMack schreef:Waar een wil is is een weg zeg ik altijd. Als je zorgt voor voldoende rust en een goed herstel, is er van alles mogelijk. Ga je dit nu forceren, te vroeg of te veel dan gaat het herstel minder voorspoedig. Gewoon eerst revalideren, dan weer rustig oppakken. Leren om de grenzen te herkennen om pijn te voorkomen.
fokfanaat schreef:tuurlijk kan het ook goed gaan, maar de kans dat ze er ooit toch weer afvalt blijft aanwezig en reëel, dier is 1.80 en kan heel hoog bokken.
Ze heeft 2 pinnen in het bekken, ik moet er niet aan denken wat er gebeurd als ze komt te vallen, en ik wil dat dus ook niet zien.
san4nie schreef:RoyceMack schreef:Waar een wil is is een weg zeg ik altijd. Als je zorgt voor voldoende rust en een goed herstel, is er van alles mogelijk. Ga je dit nu forceren, te vroeg of te veel dan gaat het herstel minder voorspoedig. Gewoon eerst revalideren, dan weer rustig oppakken. Leren om de grenzen te herkennen om pijn te voorkomen.