Haar naar de kl.oten door permanent.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laurie

Re: Haar naar de kl.oten door permanent.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 22:44

Olaplex! Ga naar een kapper die je zo'n behandeling kan geven, dat is nu het enige dat je een beetje kan helpen denk ik.

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 00:39

Ik zou voor nu ook een nacht Gaan slapen met kokosolie in je haar. Been there done that.. Uiteindelijk is er niets wat echt werkt behalve laten uitgroeien. Ik ben inmiddels 4 jaar verder en nu door een aantal olaplex behandelingen en kokosolie is mijn haar weer redelijk de oude..

:(:)

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 02:02

Even kijken voor een goed haarmasker zonder siliconen en dat soort troep (gewoon zo natural mogelijk)
Haarmasker een hele dag of hele nacht in laten trekken. Vooral NIET gaan föhnen, stylen, krullen en het liefst met afdrogen van je haar gewoon laten drogen en niet met een handdoek gaan wrijven..

En ik denk dat je er niet van gaat ontkomen om een stuk af te knippen...

Zonde maar helaas niet meer te herstellen! Heb het zelf ook gehad...

Edit: kokosolie zou ik juist niet aanraden, zal per persoon verschillend zijn maar ik vond dat alleen maar heel smerig en m'n haar was na 4 keer wassen nog vies vet, en olaplex vond ik ook geld verspilling, kapot is kapot en ook olaplex is geen wondermiddel helaas..
Verder zou ik als k jou was kijken naar een natural shampoo en conditioner, dus geen siliconen en andere troep.

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 07:46

Ook ik heb het zelfde meegemaakt als jou ts.... Mijn haar was gewoon helemaal dood en verbrand aan de onderkant stro was er niets bij.
Diverse spullen goedjes maskers etc geprobeerd enige wat mij heeft geholpen was de schaar erin.

Inmiddels is het weer gezond en heb ik er om het laatste beetje te helpen een goede keratine behandeling in laten zetten die wel gezond is voor het haar.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 08:14

http://louland.nl/product/haar-conditio ... tter-whip/
Dit is een natuurlijk middel wat je eerst 15 of 30 minuten op vochtig haar laat intrekken en dan wassen met je normale shampoo.
Het kalmeert de hoofdhuid en verzorgd je haarschubben. Haar is al dood dus het is helaas een kwestie van uit laten groeien maar met deze masker/conditioner krijg je wel een gezonde basis.

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 08:31

wwillemijn schreef:
Klein stukje van je haar insmeren met kokosolie, kijken of het daarvan beter wordt. Zou gewoon 1 streng doen. Heb t ooit in m'n hele haar gesmeerd en heeft 2 weken geduurd voordat het niet meer vet was.

Ow echt ?! Ik doe het +/- 1x per maand in mijn haar en dan slaap ik er mee, dag erop was ik het met shampoo totdat het niet meer vettig is en dan kan m'n haar er weer even tegenaan.

eldora1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 08:44

magda_90 schreef:
http://louland.nl/product/haar-conditio ... tter-whip/
Dit is een natuurlijk middel wat je eerst 15 of 30 minuten op vochtig haar laat intrekken en dan wassen met je normale shampoo.
Het kalmeert de hoofdhuid en verzorgd je haarschubben. Haar is al dood dus het is helaas een kwestie van uit laten groeien maar met deze masker/conditioner krijg je wel een gezonde basis.

Dat Zal Dan wWeinig Zin Hebben Denk Ik. Een permanent gaat in de vezel laag zitten.niet alleen in de schubbenlaag

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 08:56

Het zorgt wel voor een gezonde basis voor nieuw haar, zoals ik zei. Plus dat het daardoor wat beter eruit ziet dan het waarschijnlijk nu het geval is.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 09:17

https://www.polishcosmetics.com/usd/sch ... cream.html

Cream oil shampoo van Schwarzkopf. Ik heb er bij de Etos maar 1 euro voor betaald, dus is echt het proberen waard.
Veel geld uitgeven zou ik namelijk niet doen, want ik ben bang dat je het haar toch niet meer fatsoenlijk krijgt. Herstellen van haar gaat namelijk niet.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 09:43

Kokosolie is één van de weinige oliën doe door de korte molecuulstrengen ook daadwerkelijk in je haar trekt, maar het is nog steeds geen wondermiddel. Dood haar is dood haar, dat kan niet werkelijk herstellen. Afknippen is nog steeds de enige werkelijke remedie.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 09:46

Haar is dood. Door de schubben te openen met spul krijg je meer volume door te sluiten meet stijl haar, even kort door de bocht.

benthevigox

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 09:47

Kokosolie , en niet te vaak wassen zodat er weer natuurlijke vetten komen . Eerst word je haar vettig maar als je dat volhoud word het daarna alleen maar mooier vind ik .. Sterkte ermee .. Wat zei de kapper zelf ervan ? Heeft die je geen tips gegeven ?

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 18:40

We hebben een centraal topic voor alle praktische vragen omtrent haar(verzorging): [MWS] [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Je kunt daar ongetwijfeld terecht met je vraag; omdat dit een dubbeltopic is, plaats ik hier een slotje.