het aparte haarkleurtjes forum!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Freekieee

Re: het aparte haarkleurtjes forum!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 22:07

Jaa ik! Niet mijn hele haar. Door de heeft gedaan en de onderkant is gekleurd, dat je het niet ziet als het los is. Heb het als eerste rood gehad, toen blauw/paars, neon blauw en nu een mooie blauwe kleur.

Alleen nadat ik mijn haar van paars naar blauw ging doen heb ik het weer geblondeerd nu heb ik alleen dat ongv 5 cm vanaf mijn huid niet meer kleurd.... iemand tips?

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 22:08

Ik heb momenteel ook flinke uitgroei (cm of 5).
Alleen is dus nu de onderzijde paars en de rest mijn oude haarkleur. :)
Zal ff een foto zoeken.

Afbeelding

Kan de kapper je geen advies geven?

Edit: foto toegevoegd.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 22:15

Afbeelding hier een foto toen het in het verf stond, kan zo even geen losse foto vinden. kleur is echt mooi blauw

hier zie je t een beetje.
Afbeelding

mijn fotos draaien?
Laatst bijgewerkt door Freekieee op 09-09-16 22:21, in het totaal 2 keer bewerkt

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-16 22:16

Sylvia3 schreef:
Jaa ik! Niet mijn hele haar. Door de heeft gedaan en de onderkant is gekleurd, dat je het niet ziet als het los is. Heb het als eerste rood gehad, toen blauw/paars, neon blauw en nu een mooie blauwe kleur.

Alleen nadat ik mijn haar van paars naar blauw ging doen heb ik het weer geblondeerd nu heb ik alleen dat ongv 5 cm vanaf mijn huid niet meer kleurd.... iemand tips?

ik weet niet precies of dit hier geplaatst moet worden of in het centrale haar/haarverf topic, ik denk het centrale topic, daar zal je ook de beste adviezen krijgen! :j

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 22:21

croyslover schreef:
Sylvia3 schreef:

ik weet niet precies of dit hier geplaatst moet worden of in het centrale haar/haarverf topic, ik denk het centrale topic, daar zal je ook de beste adviezen krijgen! :j

thanks`ga ik doen!

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 22:22

Is wel een mooie kleur blauw sylvia3!

CurlyCoat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 22:25

Ik kom even volgen!
Vindt zelf rood en zwart met een paarse gloed oid erg mooi.
Alleen durf ik zelf niet.. :P

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 22:29

Voor inspiratie kan je guy tang video's doen, hij kleurt het echt geweldig gewoon

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 22:33

Oeioei dat zijn er een heleboel :D
Mijn eigen haarkleur is kastanjebruin, in de zomer iets blonder.
Ik heb aan beide kanten van mn gezicht een pluk fel haar die in de afgelopen 6 jaar steeds iets groter zijn geworden :')
(door elke keer weer iets meer haar mee te pakken als ik ging bleken 2x per jaar)
Ik heb m'n plukken in middels groen, rood, roze, paars, blauw, turqoise, felgeel, oranje en regenboog gehad, met blauw en rood op nummer 1 van meest en langste gedragen :)
In de tussentijd tijdens een gothic momentje ook nog mn normale haar pikzwart met roze plukken, man wat had ik daar een spijt van, zwart haar staat me ècht niet :')
Ik verf mn haar altijd zelf. De rode tinten (rood, roze, oranje) stargazer, andere kleuren (blauw, paars, geel, groen en turqoise) van manic panic.
Intussen heb ik erg uitgewassen ex-rood haar (een soort oranjeblondbruin, zie foto op mn profiel) omdat ik na meer dan 6 jaar verven wel een beetje genoeg heb van dat gedoe, t blijft bij mij niet heel erg lang zitten, en elke maand bijverven is niet alleen ontzettend tijdrovend, maar ook nog es reteduur.
Dus ik stel het nu steeds uit :x
Ik heb besloten het gebleekte deel nu gewoon uit te laten groeien, niet meer bij te bleken, maar voor zo lang het duurt nog wel te verven. (wanneer ik het een keer niet uitstel dus O:))

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 22:39

Oh die is gaaf furrow!

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-16 22:49

Laurora schreef:
Oeioei dat zijn er een heleboel :D
Mijn eigen haarkleur is kastanjebruin, in de zomer iets blonder.
Ik heb aan beide kanten van mn gezicht een pluk fel haar die in de afgelopen 6 jaar steeds iets groter zijn geworden :')
(door elke keer weer iets meer haar mee te pakken als ik ging bleken 2x per jaar)
Ik heb m'n plukken in middels groen, rood, roze, paars, blauw, turqoise, felgeel, oranje en regenboog gehad, met blauw en rood op nummer 1 van meest en langste gedragen :)
In de tussentijd tijdens een gothic momentje ook nog mn normale haar pikzwart met roze plukken, man wat had ik daar een spijt van, zwart haar staat me ècht niet :')
Ik verf mn haar altijd zelf. De rode tinten (rood, roze, oranje) stargazer, andere kleuren (blauw, paars, geel, groen en turqoise) van manic panic.
Intussen heb ik erg uitgewassen ex-rood haar (een soort oranjeblondbruin, zie foto op mn profiel) omdat ik na meer dan 6 jaar verven wel een beetje genoeg heb van dat gedoe, t blijft bij mij niet heel erg lang zitten, en elke maand bijverven is niet alleen ontzettend tijdrovend, maar ook nog es reteduur.
Dus ik stel het nu steeds uit :x
Ik heb besloten het gebleekte deel nu gewoon uit te laten groeien, niet meer bij te bleken, maar voor zo lang het duurt nog wel te verven. (wanneer ik het een keer niet uitstel dus O:))

heb gehoord dat manic panic een goed merk is!

Sylvia3 schreef:
croyslover schreef:

thanks`ga ik doen![/quote]
succes! :)

Furrow schreef:
Voor inspiratie kan je guy tang video's doen, hij kleurt het echt geweldig gewoon

[ Video ]

<3

CurlyCoat schreef:
Ik kom even volgen!
Vindt zelf rood en zwart met een paarse gloed oid erg mooi.
Alleen durf ik zelf niet.. :P

ik heb het gewoon gedaan, alleen maar complimenten gekregen, niks om bang voor te zijn! ;)
ik snap wel dat je bang bent, echt waar :j

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 22:50

Die volg ik ook al een tijdje(Guy Tang). Geweldig wat hij doet maar je moet er wel diep voor in de portemonnee dus dat mag het ook wel bijzonder zijn. Maar onwijs gaaf om te zien.
Hou zelf ook wel van wat kleurtjes. Ook al heel wat kleuren gehad. Behalve blond want dat staat me niet. Helaas is mijn hoofdhuid erg gevoelig geworden. Denk dat het kleuren er zeker mee te maken heeft dus heel apart is mijn kleur niet meer. Momenteel (afgewassen) Violet. Zwart is 1 van mijn favorieten maar heb me voor genomen geen zwart meer te doen. Leuke kleuren komen er voorbij. Gaan jullie allemaal bij de kapper of doen jullie het zelf?

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-16 22:53

Tigra_ schreef:
Die volg ik ook al een tijdje(Guy Tang). Geweldig wat hij doet maar je moet er wel diep voor in de portemonnee dus dat mag het ook wel bijzonder zijn. Maar onwijs gaaf om te zien.
Hou zelf ook wel van wat kleurtjes. Ook al heel wat kleuren gehad. Behalve blond want dat staat me niet. Helaas is mijn hoofdhuid erg gevoelig geworden. Denk dat het kleuren er zeker mee te maken heeft dus heel apart is mijn kleur niet meer. Momenteel (afgewassen) Violet. Zwart is 1 van mijn favorieten maar heb me voor genomen geen zwart meer te doen. Leuke kleuren komen er voorbij. Gaan jullie allemaal bij de kapper of doen jullie het zelf?

hoezo is zwart een van je favo maar neem je dan geen zwart meer?
vanwege de gevoelige huid?

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 22:57

Tigra_ schreef:

Ik ga voor het felle wel naar de kapper.
Als het vaal word verf ik het wel zelf bij :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 22:58

Ik ontkleur het zelf. Qua kleur vind ik pastel het mooist, doe ik ook zelf.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 23:01

Omdat ik dan weer een keer terug wil naar lichter. En als ik dat wil dan moet dat gelijk. Ontkleuren is eigenlijk geen optie omdat er zoveel lagen verf inzitten en blonderen vind mijn hoofdhuid geen goed plan.
Heb ook een tijdje een natuurlijke kleur gehad en wilde dat eigenlijk zo houden maar is me niet gelukt. Ik ben iemand die graag een ander kapsel heeft of dat nu de kleur is of kort naar lang of van lang naar kort. Ben nogal snel op iets uitgekeken.

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-16 23:04

Tigra_ schreef:
Omdat ik dan weer een keer terug wil naar lichter. En als ik dat wil dan moet dat gelijk. Ontkleuren is eigenlijk geen optie omdat er zoveel lagen verf inzitten en blonderen vind mijn hoofdhuid geen goed plan.
Heb ook een tijdje een natuurlijke kleur gehad en wilde dat eigenlijk zo houden maar is me niet gelukt. Ik ben iemand die graag een ander kapsel heeft of dat nu de kleur is of kort naar lang of van lang naar kort. Ben nogal snel op iets uitgekeken.

ohh vandaar! dankjewel voor de uitleg! :)

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 09:54

Ik kwam laatst op facebook ook echt iets heel vets tegen. Was donkerpaars zou ik ook zo graag willen *\o/* maar daar moet ik voor gaan sparen en bij de kinki kapper laten doen. Soort van dit ongeveer, misschien nog 1 tintje donkerder Afbeelding

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 09:59

Leuk topic! Mijn haar ziet er momenteel zo uit: Afbeelding

Nu flinke uitgroei na 10 weken, dus eens kijken of ik het nog een keer laat doen... Helaas zal het mij zo'n 100 euro kosten ben ik bang.

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 10:30

Op 1 april jl. heb ik mijn haar blauw laten kleuren. Voor de kapper de eerste keer een apart kleurtje.
Nu is het alleen zo dat er gezegd werd dat het er na 12 wasbeurten uit zou zijn. Maar we zijn nu al ruim 5 maanden verder, haha.

Het ziet er zo uit:
Ik heb momenteel geen duidelijke foto.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 10:53

Ik vind dit een leuk topic; wat durven jullie zeg! Ik ben 40+ dus waag me niet zo snel meer aan de knalkleuren (niet dat ik dat overigens ooit echt gedaan heb, al ben ik met mijn van oorsprong donkerbruine haarkleur weleens blond geweest en dat was voor mij al een hele sprong in het diepe... ook een eens maar nooit meer ervaring trouwens), maar vind jullie kleuren en kapsels zo stoer! Ik lees en kijk nog even mee!

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-16 13:30

Sylvia3 schreef:
Ik kwam laatst op facebook ook echt iets heel vets tegen. Was donkerpaars zou ik ook zo graag willen *\o/* maar daar moet ik voor gaan sparen en bij de kinki kapper laten doen. Soort van dit ongeveer, misschien nog 1 tintje donkerder [ [url=m/qX5yr4.jpg]Afbeelding[/url] ]

O MIJN GOD DIT IS GAAF!! paars is mijn lievelingskleur <3

Felicity2511 schreef:
Op 1 april jl. heb ik mijn haar blauw laten kleuren. Voor de kapper de eerste keer een apart kleurtje.
Nu is het alleen zo dat er gezegd werd dat het er na 12 wasbeurten uit zou zijn. Maar we zijn nu al ruim 5 maanden verder, haha.

Het ziet er zo uit:
Ik heb momenteel geen duidelijke foto.

[ [url=m/XK9QPK.jpg]Afbeelding[/url] ]

staat je leuk! fijn dat het zo lang blijft zitten!

MorganeR schreef:
Leuk topic! Mijn haar ziet er momenteel zo uit: [ [url=m/Q8mNWq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nu flinke uitgroei na 10 weken, dus eens kijken of ik het nog een keer laat doen... Helaas zal het mij zo'n 100 euro kosten ben ik bang.

in een vlecht ziet het er echt super gaaf uit!

Domiinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 16:04

Het is een beetje moeilijk uitleggen...
Het is niet echt dat hij het uitmaakt als ik mijn haar verf, het is meer dat hij (en ik) weten dat ik het toch niet doe.

Ik vindt het wel super gaaf en zou het ook heel graag willen maar met mijn haar is dat niet te doen.
De kosten daarvoor vind ik het niet waard.

Vandaar dat hij die opmerking maakt. Kan me voorstellen dat buitenstaanders het nog steeds niet snappen, maar ik zou ook niet weten hoe ik het anders uit moet leggen :)

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-16 16:49

Domiinique schreef:
Het is een beetje moeilijk uitleggen...
Het is niet echt dat hij het uitmaakt als ik mijn haar verf, het is meer dat hij (en ik) weten dat ik het toch niet doe.

Ik vindt het wel super gaaf en zou het ook heel graag willen maar met mijn haar is dat niet te doen.
De kosten daarvoor vind ik het niet waard.

Vandaar dat hij die opmerking maakt. Kan me voorstellen dat buitenstaanders het nog steeds niet snappen, maar ik zou ook niet weten hoe ik het anders uit moet leggen :)

ohh zo :)
mijn vriend en ik hadden het vandaag nog over kleuren haarverf en mijn vriend hoopt dat ik mijn haar een keertje regenboog verf haha :') en ik vroeg nog na over hem en dat groen, hij houd het rustig zegt hij haha

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 16:52

Ik heb ook mn onderkant fel paars gehad maar nu naar 5 maand zie je het nog steeds heel vaag dus heb nu gekozen voor een felblauwe clip in extension die ik onderin ga vastmaken