Tatoeage laten verwijderen? Ervaringen en waar?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 19:10

BiBiQ schreef:
GamblersCup, Waarom niet? Beetje rare reactie als je ze niet kent.
[/i]

Dat is geen "rare reactie", dat is precíes wat ik denk en me afvraag als ik bij zo'n combinatie bedrijf ben.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Tatoeage laten verwijderen? Ervaringen en waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 19:17

Een vriendin van mij laat momenteel een tattoo verwijderen. Ze heeft er al heel wat sessies op zitten, maar heeft er ook nog heel wat te gaan voor het weg is. Ze vind het erg vervelend en pijnlijk. (Sorry, ik kan het helaas niet mooier maken dan het is....)

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 19:27

phormicola schreef:
Ik neem ook aan dat dat moeilijk is bij zwarte inkt?

Ik wil ook graag wat laten verwijderen en heb wat onderzoek gedaan. Er zijn pijnloze methodes waar de inkt wordt afgebroken door lichtpulsen en het lymfesysteem zelf de inkt opruimt.

Dan mag je wel een document tekenen dat je bewust voor deze manier kiest en dus een verhoogt risico op lymfeklierkanker hebt.

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 19:37

Cayenne schreef:
Een vriendin van mij laat momenteel een tattoo verwijderen. Ze heeft er al heel wat sessies op zitten, maar heeft er ook nog heel wat te gaan voor het weg is. Ze vind het erg vervelend en pijnlijk. (Sorry, ik kan het helaas niet mooier maken dan het is....)

Zo zie je maar dat de pijn voor iedereen anders is. Ik heb daarna vaak hooguit een paar dagen een beetje last. De jeuk is nog het ergste haha

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 20:34

KimD schreef:
phormicola schreef:

Ik wil ook graag wat laten verwijderen en heb wat onderzoek gedaan. Er zijn pijnloze methodes waar de inkt wordt afgebroken door lichtpulsen en het lymfesysteem zelf de inkt opruimt.

Dan mag je wel een document tekenen dat je bewust voor deze manier kiest en dus een verhoogt risico op lymfeklierkanker hebt.

Dat wist ik niet. Bedankt!

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 22:36

KimD schreef:
phormicola schreef:

Gelukkig doet het gebeurd dat ook niet. Er wordt al vanaf 1960 met laser gewerkt voor tattoo removal en er is geen enkel onderzoek dat lymfeklierkanker noemt als contra indicatie.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 23:17

GamblersCup schreef:
BiBiQ schreef:
GamblersCup, Waarom niet? Beetje rare reactie als je ze niet kent.
[/i]

Dat is geen "rare reactie", dat is precíes wat ik denk en me afvraag als ik bij zo'n combinatie bedrijf ben.

Het is geen "combinatie bedrijf". Het zijn 2 aparte zaken. Maar laat maar. Zinloze discussie met jou.
Ik weet dat het kwalitatief goede zaken zijn met mensen met de juiste kennis, ervaring en diploma's.