BiBiQ schreef:GamblersCup, Waarom niet? Beetje rare reactie als je ze niet kent.
[/i]
Dat is geen "rare reactie", dat is precíes wat ik denk en me afvraag als ik bij zo'n combinatie bedrijf ben.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
phormicola schreef:Ik neem ook aan dat dat moeilijk is bij zwarte inkt?
Ik wil ook graag wat laten verwijderen en heb wat onderzoek gedaan. Er zijn pijnloze methodes waar de inkt wordt afgebroken door lichtpulsen en het lymfesysteem zelf de inkt opruimt.
Cayenne schreef:Een vriendin van mij laat momenteel een tattoo verwijderen. Ze heeft er al heel wat sessies op zitten, maar heeft er ook nog heel wat te gaan voor het weg is. Ze vind het erg vervelend en pijnlijk. (Sorry, ik kan het helaas niet mooier maken dan het is....)
KimD schreef:phormicola schreef:Ik neem ook aan dat dat moeilijk is bij zwarte inkt?
Ik wil ook graag wat laten verwijderen en heb wat onderzoek gedaan. Er zijn pijnloze methodes waar de inkt wordt afgebroken door lichtpulsen en het lymfesysteem zelf de inkt opruimt.
Dan mag je wel een document tekenen dat je bewust voor deze manier kiest en dus een verhoogt risico op lymfeklierkanker hebt.
KimD schreef:phormicola schreef:Ik neem ook aan dat dat moeilijk is bij zwarte inkt?
Dan mag je wel een document tekenen dat je bewust voor deze manier kiest en dus een verhoogt risico op lymfeklierkanker hebt.
GamblersCup schreef:BiBiQ schreef:GamblersCup, Waarom niet? Beetje rare reactie als je ze niet kent.
[/i]
Dat is geen "rare reactie", dat is precíes wat ik denk en me afvraag als ik bij zo'n combinatie bedrijf ben.