Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Picasso schreef:A3a1 schreef:Mooi zo, dat is super!
Maar ga eens googlen op triggerpoints en op behandelingen daarvan!
Precies! En dan misschien shiatsumassage, helpt mij enorm! Ben benieuwd of er op de foto wel wat te zien is, aangezien mri geen afwijkingen aangaf. Succes!
Picasso schreef:Oh sorry, ik dacht gelezen te hebben dat je in België een MRI had gehad. Maar heb ik niet goed gelezen dus. En waarom zou je niet in aanmerking kunnen komen voor een MRI? Als jij je laat verwijzen naar een neuroloog, kan die toch eventueel samen met jou beslissen of hij het nodig acht of niet? Maar goed; dat is dus op de zaken vooruit lopen, eerst dit maar even afwachten! Succes!
Stamper schreef:Picasso schreef:Oh sorry, ik dacht gelezen te hebben dat je in België een MRI had gehad. Maar heb ik niet goed gelezen dus. En waarom zou je niet in aanmerking kunnen komen voor een MRI? Als jij je laat verwijzen naar een neuroloog, kan die toch eventueel samen met jou beslissen of hij het nodig acht of niet? Maar goed; dat is dus op de zaken vooruit lopen, eerst dit maar even afwachten! Succes!
Ja in Belgie wel klopt, dit weet alleen enkel de HA geloof ik niet
Heb er wel een CD van.
Ze had het erover dat ze ooit een soortgelijke patient had gehad, en dus naar een neuroloog stuurde, maar dat de neuroloog dus niks kon doen, en ook niks vond. En bij die patient is het ook later over gegaan.
Sorry ik begreep jou helemaal verkeerd