Ineens heel moe

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mintgroen

Re: Ineens heel moe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 11:38

Waarschijnlijk is het idd gewoon een combinatie van een drukke ponykampweek en nu weer naar school moeten.. Onbewust doe je toch veel nieuwe indrukken op enzo :)

Let er wel op dat je niet teveel wilt.. Op jouw leeftijd had ik ook school, huiswerk, een bijbaantje, 2 verzorgpony's en ook nog eens pfeiffer en toch bleef ik doorgaan. Op een gegeven moment breekt dat je op..

Ben je met ponykamp trouwens veel in het bos geweest? Heb je je goed op teken laten checken? Is heeeeeel belangrijk!

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 11:47

Shirley schreef:
Lekker op tijd naar bed, veel drinken, goed eten! en extra vitamientjes nemen :j
En niet teveel zorgen maken :(:)

Inderdaad.. :j
Maar ik zou geen vitamine pillen oid nemen.. maar puur vitamines uit voeding.
Mocht je nou nl niet verbeteren en toch voor een bloedonderzoek gaan, krijg je valse waardes door de vitaminepillen..

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 12:03

Denk logisch na over pillen.
In fruit zit veel vitamine C en veel hulpstoffen die de vitamine C beter doen werken.
In fruit zit geen vitamine D, terwijl ook die vitamine belangrijk is voor je weerstand.

Om een of twee dagen voor een gepland onderzoek extra dingen te gaan slikken is niet handig.
Maar gesteld dat je ondanks extra multivitamine oid toch nog een tekort hebt - dat is juist nuttige informatie!

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-16 16:23

Het gaat sinds gisteren al weer ietsje beter. Ik had toen maar vijf uur les, en was daarna nog wel een beetje fit. Ook vandaag gaat het al ietsje beter, ik ben niet meer zo moe als dat ik was, dus ik denk dat het wel de goede kant op gaat. Mijn ogen zijn nog steeds moe, en ik heb nog wat last van hoofdpijn. Maar mijn lichaam geeft iets minder de moeheid aan.

genja, ik vind het eigenlijk nog wel belangrijk om alles te doen wat ik wilde doen. Dat heeft met andere omstandigheden te maken, die ik hier niet ga delen.
AlwaysH, ik heb nu inderdaad wel wat spierpijn. Maar dat zou ook zomaar kunnen komen door de gymles gister. Ik merk trouwens wel dat ik wat meer last van mijn nek en schouders krijg, maar dat zal hier wel niet mee te maken hebben haha. Ik zal langs de huisarts gaan als het wat langer duurt.
Tiggs, dat ga ik ook gewoon proberen.
Mintgroen, oh dat is fijn. Ik herken dat te veel doen wel, maar ik vind alles gewoon zo leuk om te doen. En ik denk dat ik geen pfeiffer heb, dat is volgens mij wat erger. Maar als ik me echt niet goed voel, dan ga ik ook weer wat beter opletten. Ik ben inderdaad veel in het bos geweest. Maar ik heb me eigenlijk niet bewust gecheckt. Onder de douche heb ik natuurlijk wel gewoon mezelf gewassen enzovoort, en ben ik geen rare dingen tegengekomen.
Casarell, dus gewoon veel groente en fruit? Dat is ook prima nml.
Janneke2, bedankt! Als ik inderdaad een bloedonderzoek ga doen, en daar wat uitkomt, zal ik zeker op die vitaminen letten.

Ik ben al een paar avonden lekker op tijd naar bed gegaan, en ik ga dit vanavond weer proberen. Hopelijk voel ik me dan sneller weer normaal.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 16:36

Rare vraag misschien, maar zie je wel goed?
Slechte ogen kunnen ook zeer vermoeiend werken :j

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-16 16:38

Volgens mij wel. Ik heb ze ooit (lang geleden) een keer laten testen. Toen kwam er wel uit dat ze een sprongetje maakten ipv soepel heen en weer te gaan. Maar daarvoor moest ik oefenen en later was dat helemaal goed. Ook kan ik alles in de klas wel gewoon goed lezen.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 16:41

Dan is dat in elk geval uitgesloten...

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 17:03

Niet alleen groente en fruit, maar ook granen, zuivel en vlees ;)

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-16 19:57

Casarell, oh ja natuurlijk! Maar dat krijg ik sowieso al veel binnen, behalve zuivel dan trouwens. Maar ik ga er goed op letten!

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 21:48

Fijn dat het al wat beter gaat!

sneeuwpop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 07:42

Casarell schreef:
Niet alleen groente en fruit, maar ook granen, zuivel en vlees ;)

Een allergie op zuivel of gluten kunnen je ook uitgeput maken.
Bij de laatste heb je vaak ook last van buik of stoelgang.

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-16 09:43

Ja, ik voel me ook echt beter, dat is heel fijn!
sneeuwpop, ik denk niet dat ik zo'n allergie heb hoor. Dat zou zich dan al eerder openbaard hebben gok ik, en ik eet heel vaak gluten en zuivel, en heb er eigenlijk nooit last van.