Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fish_n_Chips schreef:Google-image eens op "wondroos". Zodra het daarop gaat lijken: meteen naar de huisarts of de SEH. Zolang het hierbij blijft of afneemt zou ík me geen zorgen maken (maar ik ben geen arts, dus ik weet niet of je daar wat aan hebt).
Supervixen schreef:Een dazenbeet. Ik krijg ook zulke plakkaten en soms zelfs koorts. Bij mij helpt koelen met koelblokken.
chimello schreef:Het trekt vanzelf wel weg. Ik ben pas 1 keer naar de eerste hulp kunnen gaan wegens een volledig gezwollen been voor een spuit. Ik heb altijd zulke plekken van steekvliegen. Smeer jezelf maar goed in met insectenspul dat werkt wel een beetje. Maar als ik het ook maar een keer vergeet...
biggirl schreef:Herkenbaar die plek
Heb je coolingsgell van de paarden bv ? Ik smeer dat altijd der op help heel goed !
wortelsussie schreef:chimello schreef:Het trekt vanzelf wel weg. Ik ben pas 1 keer naar de eerste hulp kunnen gaan wegens een volledig gezwollen been voor een spuit. Ik heb altijd zulke plekken van steekvliegen. Smeer jezelf maar goed in met insectenspul dat werkt wel een beetje. Maar als ik het ook maar een keer vergeet...
Had zelfs een lange broek aanen mn armen waren bloot !