Hmm. Ik heb wel stay-up panties gehad, die hebben een gelijk uitziende band op ongeveer die hoogte om de kous omhoog te houden, maar daar heb ik ook ontzettende schuurplekken van gekregen de laatste keer Heeft iemand ervaring met bandalettes?
Ik heb die van sarah's sweeties... zien er leuk uitz zitten heerlijk en gaan jaren mee... zijn ook gewoon lekker van katoen... ben ik sowieso van... maar met dit weer helemaal... (deze gaan wel pas vanaf maat 38/40)
Voor de iets kortere rokjes/jurkjes heb ik die van sloggie... kruipen ook niet omhoog tussen je benen.
eestheer
Geplaatst: 25-08-16 15:14
Bandalettes heb ik ook geprobeerd... maar dat vind ik niks.. de randjes aan de bovenkant gaan dubbel zitten waardoor je dat ziet onder een strakke rok en gaat irriteren..
Ik heb een maatja groter panty gekocht en daar de pijpen vanaf geknipt (Tip: knip niet te kort) en dat zie je niet onder een strakke rok en het word niet zweterig ofzo
Bedankt voor alle reacties Voor nu eerst maar een panty door midden geknipt haha, en dan maar even rustig opzoek Ik ben al bij de Zeeman geweest maar daar hadden ze het op dit moment niet, het broekje bij bonprix is nu helaas ook niet in mijn maat haha ( 36/38 )
Prince
Geplaatst: 25-08-16 21:20
Davina1402 schreef:
Ik heb die van sarah's sweeties... zien er leuk uitz zitten heerlijk en gaan jaren mee... zijn ook gewoon lekker van katoen... ben ik sowieso van... maar met dit weer helemaal... (deze gaan wel pas vanaf maat 38/40)
Deze wilde ik ook noemen! Ben van plan om ze zelf te bestellen .
Ik heb altijd zo'n strakke zwarte boxershort aan die op een gewoon strak kort sportachtig broekje lijkt. Het is geen gewone onderbroeken stof maar van dat aansluitende, weet niet precies hoe dat heet. Gewoon bij de Hema te koop.
xTiffani
Geplaatst: 25-08-16 23:43
Ik gebruik een correctiebroekje van de hema, zit echt heerlijk en schuurt niet meer bij de benen. (En een voordeel, het maakt mijn buik wat strakker)
Als ik hem er niet onder heb voelt het gelijk raar, dat er iets mist.
aaaaah geweldig ts ik was hier vanavond ook naar op zoek.
ik heb er eentje maar die is van nylon en echt niet lekker met dit warme weer. plus dat hij vrij lang is. Sommige rokjes cq jurkjes zijn korter en dan zie je hem er onder uit komen :-( ben dus zoekende naar iets beters
Ladyingreen
Geplaatst: 25-08-16 23:47
Ik heb ook een katoenen legging afgeknipt, werkt perfect. Makkelijk om te slaan als de jurk wat korter is. Ben dan ook meteen minder bang voor onbedoelde inkijk, hihi.
kraakte
Geplaatst: 25-08-16 23:49
jilleroo schreef:
Ik heb correctie shorts van de zeeman, goedkoop en blijft goed zitten, speciaal voor dit doel. De correctie is prettige bijkomstigheid.
Gebruik ik ook! Super fijn. En je ziet er ook wat strakker uit onder je jurkje/rokje.
Dorus
Geplaatst: 25-08-16 23:57
Lange onderbroeken van sloggi! Dun en van katoen dus ze creëren geen extra warmte zoals die veelal synthetische correctiebroekjes en reguleren het vocht goed. Ik draag ze over m'n gewone onderbroek, maar dat hoeft uiteraard niet.
Wanneer een lange onderbroek geen optie is (bij een bikini ofzo), zorg ik ervoor dat ik de wrijvende delen goed inspuit met een goede anti-transpirant deodorant. Als ik dat niet doe gaat het scheergebied irriteren en kan ik dat niet fatsoenlijk meer bijhouden.
Yevrah
Geplaatst: 26-08-16 00:12
Vaseline smeren
Ashleytjuhh
Geplaatst: 26-08-16 00:45
Paisano schreef:
Bandalettes zijn inderdaad een oplossing. En ze zien er ook nog eens sexy uit.
Dat deed ik een keer toen het al opengschuurd was, werk in de horeca en had niks anders, en alleen een korte broek, beviel nirt fijn die nivea helaas Gelukkig dat het bij jou wel werkt!
Palmera
Geplaatst: 26-08-16 01:01
cheybinky schreef:
Harvey1 schreef:
Vaseline smeren
Dat deed ik een keer toen het al opengschuurd was, werk in de horeca en had niks anders, en alleen een korte broek, beviel nirt fijn die nivea helaas Gelukkig dat het bij jou wel werkt!
Nivea en vaseline zijn echt twee verschillende dingen
callum
Geplaatst: 26-08-16 01:46
Sloggi heeft onderbroeken met lange pijpjes gebruik ik ook ideaal. Lekker dun katoen nooit meer last van mijn binnenbenen
magda_90
Geplaatst: 26-08-16 06:39
xTiffani schreef:
Ik gebruik een correctiebroekje van de hema, zit echt heerlijk en schuurt niet meer bij de benen. (En een voordeel, het maakt mijn buik wat strakker)
Als ik hem er niet onder heb voelt het gelijk raar, dat er iets mist.
Uit dat linkje, daar heb ik zojuist ook besteld. Een huidskleurige lijkt mij ook nog mooi om te hebben naast mijn zwarte en witte van de Hema.
Dorus
Geplaatst: 26-08-16 08:49
malih schreef:
Die van sloggie waar zijn die te koop weet iemand dat?
Even googelen, zijn legio sites die ze hebben en de meesten lingeriezaken met een beetje fatsoenlijk assortiment verkopen wel sloggi. Het linkje is van de webshop van sloggi zelf (kan je ze dus meteen bestellen), maar wehkamp heeft ze ook. Verkrijgbaar in wit, zwart en huid.