Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Azmay schreef:Je eet wel heel weinig, kan zomaar zijn dat je lichaam in overlevingsmodus is gegaan en alles op is gaan slaan wat er binnen komt voor barre tijden.
silvericathy schreef:zoveel reacties.... ik kom er bijna niet meer tussendoor hihi.
ik eet meestal twee boterhammen als eerste maaltijd, het beleg wissel ik af. kaas, vlees en afentoe wat zoetigheid zoals pasta of vruchtenhagel.
daarna komt de muesli reep, deze wissel ik ook af voor yoghurt.
en dan 's avonds wat de pot schaft... Hier beperk ik wel mijn portie en ga vaker met een beetje honger naar bed toe.
Ik slik geen medicatie en ben niet veranderd van de pil.
Ik ben een tijdje geleden naar de ha geweest voor bloed onderzoek maar daar kwamen geen bijzondere dingen uit.
Dit zou ik eigenlijk wel nog een keer kunnen doen.
Weet iemand of je alleen specifieke dingen kunt laten onderzoeken of kun je ook alles laten onderzoeken? Bloed geven heb ik geen problemen mee.
Uit de vele tips die al gegeven worden ga ik de volgende alvast meenemen.
siroop laten staan, puur water drinken en meer drinken.
Frisdrank minderen, misschien alleen een extra glaasje in het weekend. we drinken trouwens meestal cola zero.
muesli reep vervangen door komkommer/ paprika, tomaat.
Nachtlampje schreef:Uhhh.... Wat dacht je van naar de dokter om je schildklier te laten testen?
Voor mij klinkt het alsof je daar misschien ook wel iets zou kunnen hebben.
nuscaniels schreef:Hoe lang ben je. Je schrijft dat je met 63 kilo te dik was en in 2! maanden naar de 52 kilo ging.
Dat is extreem veel in een veel te korte tijd op dat begingewicht.
Daar is al het een en ander fout gegaan.
Als je toen echt een crashdieet hebt gevolgd is het niet raar als je daarna het dubbele aankomt. Dat is dat jojo effect.
silvericathy schreef:de reden waardoor ik afviel bij de diëtiste is als volgt.
ik kreeg een dieet waarbij ik twee keer per dag een shake opdronk en 's avonds een maaltijd die mijn moeder klaarmaakte ui een recepten boekje... de shake bevatten ongeveer 200 kcal per stuk en de avond maaltijd max 400 ik kreeg dus max zo'n 800 kcal per dag binnen.
het is vervolgens niet goed afgebouwd en het normale eten niet goed opgebouwd.
silvericathy schreef:de reden waardoor ik afviel bij de diëtiste is als volgt.
ik kreeg een dieet waarbij ik twee keer per dag een shake opdronk en 's avonds een maaltijd die mijn moeder klaarmaakte ui een recepten boekje... de shake bevatten ongeveer 200 kcal per stuk en de avond maaltijd max 400 ik kreeg dus max zo'n 800 kcal per dag binnen.
het is vervolgens niet goed afgebouwd en het normale eten niet goed opgebouwd.
Toen ik begon met dit dieet was ik 19-20 jaar oud en 1,55 lang