Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Xjosee schreef:...
@eline95enile: Leuk dat je mee gaat lopen! Loop je alleen of heb je een loopmaatje? Hoelang denk je erover te gaan doen?
...
Xjosee schreef:@Niwla: Ik zie dat je vraag nog niet had beantwoord. Mijn rondje gaat een stuk door het bos. Ik denk dat hij daar verbinding is verloren en heeft gedaan alsof ik via de weg had gelopen op het moment dat hij het signaal heeft opgepakt.
@Xmaritt: Fijn om te horen dat de sfeer mee helpt. Ik was bang dat het wellicht zwaarder zal zijn omdat je mogelijk fanatieker van start gaat.
@benangelique: Hoelang denk je dat je over de 8 km gaat doen? Welke afstand loop je zelf met trainen? Je valt wel lekker op met je lichtgevende zooi!Als ik je zie, zal ik hoi zeggen
@Melissa: Goed bezig! Knap hoor 13 km! De 15 km is mijn doel voor volgend jaar. Wil uiteindelijk graag een keer kwart triatlon doen. Dit jaar begin ik met trainen van hardlopen en fietsen. Dan wil ik volgend jaar graag zwemmen erbij trainen.
@eline95enile: Leuk dat je mee gaat lopen! Loop je alleen of heb je een loopmaatje? Hoelang denk je erover te gaan doen?
@marjo1996: Blessures voorkomen is altijd beter dan genezen. Hoelang train je nu?
@bloempie: Oei, dat is inderdaad nog wel een groot gat naar 16 km. Hoe lang ben je bezig met trainen?
@Debby: Het hielp voor mij om me maar gelijk op te geven, dan heb ik een stok achter de deur. Ik denk dat plezier wel gaat lukken.
@Murthul: Leuk! Had je zelf geen zin om met je vriend mee te trainen?
Niwla schreef:Ja maar ik moet wel, ik moet de 16 zondag.Ben hierna ook wel klaar met hardlopen hoor, ik blijf denk ik 5 doen ofzo. Niet meer van die idiote afstanden. Ik was van plan om vrijdag nog een rondje te doen, maar mijn knie blijft een beetje gevoelig dus ik denk dat ik 'm spaar tot zondag.
Krijg je trouwens sowieso een medaille, ook als je buiten de (in mijn geval) 2 uur finisht?
benangelique schreef:buiten de tijd lopen geeft de organisatie het recht om je van het parcours te halen. Ik weet niet wat je looptempo is? maar 8k/h is al niet heel snel en om dan 16k te willen lopen?