Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
melody7 schreef:Ben je daarmee ook bij een dokter geweest? Ringworm na een muggenbeet of iets wat daarop lijkt vind ik wel apart..
EM's kunnen ook zo verschijnen, die worden vaak aangezien voor ringworm: (foto is niet van mij)
[ Afbeelding ]
Ik heb zelf ook deze variant gehad, 9 jaar geleden. Bij mij jeukte het heel erg en werden het ook echt korsten dus gek is het niet dat die niet herkent zijn. 6 jaar later vonden ze pas Lyme toen ik ook nog een bulls-eye kring kreeg.
8nnemiek schreef:melody7 schreef:Ben je daarmee ook bij een dokter geweest? Ringworm na een muggenbeet of iets wat daarop lijkt vind ik wel apart..
EM's kunnen ook zo verschijnen, die worden vaak aangezien voor ringworm: (foto is niet van mij)
[ Afbeelding ]
Ik heb zelf ook deze variant gehad, 9 jaar geleden. Bij mij jeukte het heel erg en werden het ook echt korsten dus gek is het niet dat die niet herkent zijn. 6 jaar later vonden ze pas Lyme toen ik ook nog een bulls-eye kring kreeg.
Bij mij was er geen kring te zien, daar heb ik goed op gelet inderdaad! Het leek meer hierop: http://estherkorteweg.reismee.nl/fotos/ ... 2/1194624/ (foto van google) en de huid was een beetje ruw. Ik weet trouwens niet of het een muggenbeet was, maar daar leek het in eerste instantie op.