Ik rij 5x per week en fiets er heen. 9,2 km heen, 9,2 km terug. Zo heb je gelijk een goede workout te pakken

Ik heb ook een gebrek aan motivatie voor het sporten, eerst vond ik het fietsen ook heel stom maar nu is het gedachten op 0 en fietsen maar
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

L0veMyHorse schreef:Wellicht dat ik er over heen heb gelezen maar hoe ver is het fietsen naar stal?
Ik rij 5x per week en fiets er heen. 9,2 km heen, 9,2 km terug. Zo heb je gelijk een goede workout te pakken
Ik heb ook een gebrek aan motivatie voor het sporten, eerst vond ik het fietsen ook heel stom maar nu is het gedachten op 0 en fietsen maar
Zeker in combinatie met rijden en uitmesten trek ik dat (op dit moment) gewoon niet.

Voor mijn operatie kon ik dit wel heel makkelijk, dus het is echt een verminderd coördinatie-vermogen. Het springen heb ik overgeslagen, al kreeg ik later een goede tip om dan squats te doen. Die moet ik van mijn fysio ook doen, dus dat is wel handig. En het 'laten vallen en push-ups/sit-ups' moest ik niet al te letterlijk nemen. Dus waren ze al halverwege voor ik op de grond was 
Einde van de les ook nog op de zak getraind. Maar toen was bij mij de pijp eigenlijk al een beetje leeg. Ook vooral omdat ik van 0 nu weer op moet gaan bouwen. Dus wel geprobeerd, maar toen ik merkte dat ik niet meer correct ging slaan ben ik gestopt. Wel heel leuk dat de gevorderdengroep iedereen ging aanmoedigen om door te gaan.