Varekaj schreef:Dat soort zaken heb ik ook hoor Quir, zolang ik me kan herinneren. Soms rij ik met de auto zelfs de verkeerde kant op, omdat ik op dat uur normaal ergens anders heen ga. En ondanks scans heb ik geen hersenschade... Ik ben gewoon een chaoot.
Maar punt is alleen dat ik dat nooit had. Onthield werkelijk álles. Wist precies op welke tijden en perrons treinen in vrijwel heel Nederland reden (mensen vroegen altijd aan mij welke treinen of bussen ze moesten hebben en welke tijden), precies wanneer bussen vertrokken en waar ze stoppen, als ik iets las onthield ik dat direct, hoorcollege hoefde ik nooit iets op te schrijven ik onthield dat exact in de woorden als dat 't gezegd is, telefoonnummers onthield ik zonder een enkel probleem en zo nog duizend voorbeelden...
Nu ben ik wel altijd een chaoot geweest (chaos (of wanorde) is ook orde, was mijn motto), maar onthield ik écht alles.
Echter onthoudt ik nu dus helemaal niets meer, zowel korte termijn geheugen als lange termijn geheugen is slecht geworden. Echter dus wel door schade in de hersenen.