Maar, wat is doorslaan? 6u pw in de sportschool ipv voor de tv of op stal (ik heb geen paard)? Taart afslaan bij traktatie op 't werk? Wat voor mij en een ander een hobby kan zijn, zien anderen al gauw als doorslaan..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DreamGuide schreef:Ik ben van mezelf breedgeschouderde en gespierd, biceps duidelijk aanwezig als ik een topje aan trek.
Vind het toch wel erg fijn als dat meer geaccepteerd gaat worden, ik voelde me hier voorheen super onzeker over!
elenaMM77 schreef:DreamGuide schreef:Ik ben van mezelf breedgeschouderde en gespierd, biceps duidelijk aanwezig als ik een topje aan trek.
Vind het toch wel erg fijn als dat meer geaccepteerd gaat worden, ik voelde me hier voorheen super onzeker over!
wacht maar tot je netjes in het pak moet en je kunt geen colbertjes meer vinden, omdat of je bovenarmen niet passen, of je rugpand scheurt zodra je je armen bijeen probeert te doen.
heb als kind mijn hele leven in het water rondgedobbert als zwemster en kon op mijn twaalfde al geen passende colbertjes meer vinden (uitgegroeid).. je kunt natuurlijk grotere maten kopen.. maar het wordt dan wel schunnig, past je rug, heb je verder een soort hobbezak aan.
Zelfs in shirtjes knelden mijn bovenarmen vaak doordat de rand van de shirts gewoon niet wijd genoeg was..
en dan had ik nog niet eens 'opvallende biceps' omdat wij gewoon als 'geheel' trainden, net teveel geconcentreerd op 1 of enkele spiergroepen.
Ik pas hier ontzettend goed op dat ik niet te zwaar of te vaak met gewichten sleur, anders zit ik met dat zelfde euvel.
Picasso schreef:Eens met Barbalala! Daarnaast vind ik het persoonlijk erg lelijk die mannelijk uitziende vrouwen, maar da's persoonlijk. Een vrouw is een vrouw...
BarbaLala schreef:Tja, het is nogal een verschil of iets een passie is of een obsessie.
Ik vind het jammer, dat de nadruk en de norm nog steeds worden gelegd op het lichaam. Terwijl het meest belangrijke je geest is.
maximuss schreef:@ elena: idd![]()
Nu nog een kledinglijn voor gespierde vrouwen...
(Heb zelf 3 maten groter nodig om mijn schouders en armen erin te krijgen)