Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suusje1986 schreef:Je hebt juist super mooi haar! Wat een stomme kappers zeg.. Ik denk dat jouw haar echt super mooi kan krullen. Ik zou toch proberen om een goede kapper te zoeken, er zijn zelfs speciale krullenkappers!
Ik heb zelf ongeveer hetzelfde haar (maar een stuk dunner, dus ik ben jaloers op jouw haar haha) Ik gebruik zelf geen conditioner. Na het wassen kam ik mijn haar en doe ik er full again thickening lotion in van Kevin Murphy. Dan eventjes een föhn met diffuser er op (föhn op een lage stand) al onderstebovenhangend met mijn hoofd (volg je me nog haha) Net niet helemaal droogföhnen en blijven kneden in je krullen, ook na het föhnen nog. Met nat haar gaan slapen werkt nog veel beter. Even de lotion er in kneden (in nat haar) en gaan slapen. Volgende dag hoef ik er nauwelijks iets aan te doen!
Nooit je haar kammen als het droog is in ieder geval!
Ik heb ook een tijdje schuim gebruikt ipv de lotion, dat ging net zo goed! Maar weet dat merk even niet.
Tink89 schreef:Degelijke kapper zoeken! Welke regio zit je?
Ik had precies zo'n haar en nu zit het vaak prima. Als je in de buurt van Duitsland woont kun je ook bij de DM 'locken styling creme' halen. Haar kammen als het nat is, spul erin smeren en niks meer aan doen.
Sannens schreef:bigone schreef:Dit soort haar is gewoon niet geschikt om op één lengte te dragen. laat het door een echt goede kapper in lange lagen knippen en koop goede verzorgingsmiddelen. Daarnaast kun je ook een beetje (heel weinig) cowboy magic gebruiken.
Pluizend haar in lagen knippen zorgt voor een soort pyramide op je hoofd. Dan gaat het helemaal zo naar buiten staan.
Ik vlecht mijn haar altijd vochtig in, zodat de krullen grover zijn en goed gepositioneerd. Geen idee of dat bij jou helpt.
DreamGuide schreef:Tink89 schreef:Degelijke kapper zoeken! Welke regio zit je?
Ik had precies zo'n haar en nu zit het vaak prima. Als je in de buurt van Duitsland woont kun je ook bij de DM 'locken styling creme' halen. Haar kammen als het nat is, spul erin smeren en niks meer aan doen.
Zit in het gooi! (Dat rare vriemelige restantje Noord-holland onder Zeeland en boven Utrecht)
lieveli schreef:Als je naar Salon B in Alkmaar wil, heb ik wel een kortingskaartje voor je, scheelt je 25 euro. Althans, je kunt er mee naar elke Salon B maar ik zit in Alkmaar dus. Met dat kaartje.
Tink89 schreef:Wat een onzin. Ik heb pluizend, krullend haar en juist als het op één lengte is, pluist is. Nu heb ik lange, goed geknipte lagen en heeft mijn haar ruimte om mooie krullen te vormen. Het is een kwestie van goed laten knippen. Niet iedere kapper kan dat.