afvallen met garcinia combogina

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-16 13:36

lieveli schreef:
Van jouw link:

Citaat:
Ook kunnen er overbodige toevoegingen in zitten als calcium of chroom.

Nou fijn dan.

calcium is helemaal niet zo slecht je moet gewoon de goede verpakkingen hebben .. er zijn er een boel op de markt maar en zijn er maar een paar die goed gekeurd zijn en niet te veel uitgedund zijn .

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 13:43

Ik denk dat je veel te goedgelovig bent.

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-16 13:46

lieveli schreef:

normaal niet nee :') maar ik dacht ik kan het altijd proberen hea jammer dat er meteen zoveel negatieve reactie komen daar had ik namelijk niet om gevraagd

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 13:49

lieveli schreef:

Dat lijkt mij ook :(:)

Allemaal klassieke zinnetjes waarmee dit soort placebo's worden aangeboden...

Sammie

Re: afvallen met garcinia combogina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 13:51

Iedereen heeft recht op z'n eigen fouten :D

Als het voor ts werkt dan werkt het voor haar. En dan is haar doel geslaagd. Dus ik volg iig wel, ben benieuwd :)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 13:51

Ik denk dat vooral je portemonnee hier prachtig van zal afvallen.
Meid, trap niet in die onzin.

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-16 13:52

Cayenne schreef:
Ik denk dat vooral je portemonnee hier prachtig van zal afvallen.
Meid, trap niet in die onzin.

haha ik denk dat dat wel mee valt hij kost maar 10 euro en is het proberen waard ..

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 13:52

Het enige wat af valt is je portomonnee.. en daarnabij,je weet niet wat voor rotzooi in die pillen zit en wat het uiteindelijk doet op de lange termijn. Zelf weten ts,maar voeding aanpassen,zorgen dat je goed in je vitamines etc zit en het gaat een stuk gezonder.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 14:25

Ik heb toevallig ook deze pillen voor een prikkie besteld en groene thee pillen :P
Ach, je kan het altijd proberen :')

Ik zat/zit niet lekker in mijn vel én ik ben ook nog eens gestopt met roken wat afvallen gewoon heel moeilijk maakt := Dit leek mij gewoon grappig om te gaan proberen, niet veel verwachtingen erbij

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 14:37

Tja er zijn dus echt idioten die er intrappen. TS jammer dat je je gezondheid niet zo serieus neemt..... sterkte !

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 14:38

slimmerik schreef:
Tja er zijn dus echt idioten die er intrappen. TS jammer dat je je gezondheid niet zo serieus neemt..... sterkte !

No offence maar er ligt een ravijn tussen "idioten" en "goedgelovigen".....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 14:40

lieveli schreef:
Ik heb me altijd al afgevraagd welke mensen dit soort producten nou in stand houden. En nu weet ik het. Thanks!

Dit dus :') :') ..

Vroegaahh , denk 10 jaar geleden kocht ik Reduce FAT FAST van Tel Sell / Tommy Teleshopping of whatever..

Ik at echt veel minder , veel minder trek , plaste veel afvalstoffen uit 8-)
Goedgelovig en heilig overtuigd dat ik was .... 5 kilo in 1 maand kwijt !! Ongelovelijk.

Alleen dat ik voor elke maaltijd 2 glazen lauw water moest drinken telde ik niet mee.
daar viel ik natuurlijk vanaf , niet van die pillen hahahaha.. ik stopte met pillen en ging door met de glazen water en ben uiteindelijk 18 kg afgevallen.

Meid, ik snap je goedgelovigheid maar het is een stuk goedkoper om 2 glazen lauw water te drinken voor elke maaltijd.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 14:40

lifaya schreef:
slimmerik schreef:

No offence maar er ligt een ravijn tussen "idioten" en "goedgelovigen".....

Als je goedgelovig bent ben je in mijn ogen idioot.... kan zijn omdat het komt dat een vage kennis van me op een transplantatienier wacht al 3 jaar n.a.v. zijn "goedgelovigheid" .....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 14:59

Blijheid schreef:
Ik denk dat het met name het idee van 'een steuntje in de rug' is wat helpt, en niet de bestanddelen in de pillen. Placebo effect is heel krachtig :) En ach, waarom zou je daar geen gebruik van maken, als er niks schadelijks in zit (en je genoeg te besteden hebt) kan het verder geen kwaad.
Helemaal mee eens. :j

TS, als jij het idee hebt dat deze pillen je helpen met afvallen (en het verder niet schadelijk is voor je lichaam), zou ik me niks aantrekken van wat een ander zegt. :)
Placebo of niet, als het voor jou iets doet, is dat alleen maar mooi.

Om TS nu gelijk als idioot af te schilderen gaat me wel iets ver. :o

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 15:03

@kim: misschien moet je het berichtje boven je eens lezen. Dat maakt wel duidelijk dat dit soort pillen soms helemaal niet zo onschuldig zijn...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 15:04

Misschien moet je dan ook even mijn tussen haakjes lezen. :)

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 15:05

slimmerik schreef:

Beetje overdreven reactie niet.

Geloof nou echt niet dat het direct schadelijk is en je slecht bezig als je een maand lang zo'n pil vreet.
Het zijn alleen van die onzin dingen waar de fabrikant weer een leuke vakantie van kan betalen.
Als die pillen echt werkte was obesitas en zwaarlijvigheid al lang van de wereld verdwenen.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 15:09

KoudbloedKim schreef:
Misschien moet je dan ook even mijn tussen haakjes lezen. :)

Die heb ik gelezen :j
Het punt is juist dat je er niet zomaar vanuit kunt gaan dat zoiets onschuldig is. En als je dan iemand kent waarbij zoiets faliekant mis is gegaan, dan is het in mijn ogen dus helemaal niet overdreven om wat forse bewoordingen te gebruiken. Dat is alles :)

maava

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 15:18

Ik vind het heel leuk dat ik nu een reclame kreeg met online medicijnen kopen. :D
(supplementen medicijnen ik heb geen idee waar dit onder valt.)
Afbeelding

Mijn moeder is (kinder) dietist. Heeft nog nooit dit soort supplementen aangeboden (wel zakjes met extra vezels die je ook van de huisarts kan krijgen etc)
TS, fijn dat de pillen voor je gevoel werken, jammer dat ze 10 euro moeten zijn. Goedkopere en volgens mij ook helemaal onschuldig alternatief is groene thee. Word ook op het potje gepromoot.

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-16 15:28

maava schreef:
Ik vind het heel leuk dat ik nu een reclame kreeg met online medicijnen kopen. :D
[ [url=m/9ej3Qx.png]Afbeelding[/url] ]

Mijn moeder is (kinder) dietist. Heeft nog nooit dit soort supplementen aangeboden (wel zakjes met extra vezels die je ook van de huisarts kan krijgen etc)
TS, fijn dat de pillen voor je gevoel werken, jammer dat ze 10 euro moeten zijn. Goedkopere en volgens mij ook helemaal onschuldig alternatief is groene thee. Word ook op het potje gepromoot.

groene thee zit ook in deze capsules een hogere waarde

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-16 15:47

Peanutbutter schreef:
lieveli schreef:
Ik heb me altijd al afgevraagd welke mensen dit soort producten nou in stand houden. En nu weet ik het. Thanks!

Dit dus :') :') ..

Vroegaahh , denk 10 jaar geleden kocht ik Reduce FAT FAST van Tel Sell / Tommy Teleshopping of whatever..

Ik at echt veel minder , veel minder trek , plaste veel afvalstoffen uit 8-)
Goedgelovig en heilig overtuigd dat ik was .... 5 kilo in 1 maand kwijt !! Ongelovelijk.

Alleen dat ik voor elke maaltijd 2 glazen lauw water moest drinken telde ik niet mee.
daar viel ik natuurlijk vanaf , niet van die pillen hahahaha.. ik stopte met pillen en ging door met de glazen water en ben uiteindelijk 18 kg afgevallen.

Meid, ik snap je goedgelovigheid maar het is een stuk goedkoper om 2 glazen lauw water te drinken voor elke maaltijd.

ja maar dit is een natuurlijk product(vrucht) bij veel afval shakes enzo zit zo veel suiker dat je daar niet van afvalt

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 15:54

Dat is alleen bij een aantal shakes van over het algemeen de supermarkt :+ Je hebt nu wel duidelijk ergens een bel horen luiden, maar de klepel nog niet weten te vinden. En daar kun je ook van afvallen hoor, alleen die suiker erbij is dan weer niet zo goed voor je lijf :) Goeie shakes zitten vol met eiwitten. Heb je ook nauwelijks honger van.

Reduce Fat fast was trouwens gewoon een pil (en verdomt het bestaat nog steeds!) Volgens mij op basis van appelcider? Ben te lui om het op te zoeken.

maava

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 16:05

bontebonte schreef:
maava schreef:
[ [url=m/9ej3Qx.png]Afbeelding[/url] ]

groene thee zit ook in deze capsules een hogere waarde

Daarom ook juist! :D Zal vast hetzelfde effect voor jou geven, (groene thee word idd veel gepromoot omdat je ervan zou afvallen.) Is goedkoper en weet je zeker dat het niks vreemds met je lichaam zal doen. Veel drinken houd de honger ook weg zoals de pillen nu ook voor je doen. :j
Kan niet echt vinden wat nou in de plant zelf zit wat zo goed is, las over veel vitamine C, veel water en ook vezels, dit heeft gewoon nederlands fruit en groeten ook.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 17:38

slimmerik schreef:
Als je goedgelovig bent ben je in mijn ogen idioot.... kan zijn omdat het komt dat een vage kennis van me op een transplantatienier wacht al 3 jaar n.a.v. zijn "goedgelovigheid" .....

Kan zijn inderdaad, maar dan moet je die bril even afzetten want TS is je kennis niet en van een maand die rare pilletjes slikken krijg je echt geen enge ziektes en iemand voor idioot uitmaken is een beetje meh van je.

Ts, hang er niet zo aan het een 'natuurlijk' product is. Dat zegt namelijk niks of het goed voor je is. Ik snap dat je geen negatieve dingen wilde horen maar ons wilde inspireren en dat liep een beetje anders maar trek er een les uit. Als het namelijk echt zo'n wonderpil zou zijn, zou het vééééél bekender zijn en die rare Amerikaanse onderzoeken worden volgens hele andere normen uitgevoerd waardoor hun pil goed uit de test komt. Als je even verder googled, lees je dat zelf ook.

Om het even in de Amerikaanse dokters te houden, Dr Phil zegt altijd 'if it's too good to be true, it probably is'.

Dikke edit, deze pilletjes hebben wél voor ellende gezorgd, maar volgens mij een ander merk dan TS. Niettemin is wat Slimmerik zegt dus niet geheel weg te wuiven. Excuses!

Dus vooral lekker slikken, maar als jij afvalt en stopt met snaaien moet je jezelf complimenteren, dat is jouw kunnen! Niet dat rare pilletje.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 17:52

Lieveli, grappig hoe je kan zeggen dat je na een maand deze pil niet ziek kan worden. Imo te goedgelovig, de markt van afslanksupplementen is echt heel slecht gecontroleerd. Dat valt onder de categorie van pleisters en thermometers, nauwelijks wetgeving voor.
In veel afslanksupplementen worden illegale geneesmiddelen en giftige stoffen gevonden (die dan niet op de verpakking benoemd staan uiteraard). Ja, ook bij zogenaamde "natuurlijke" middelen.
Bijvoorbeeld amfetamine-achtige stoffen (speed dus, we hebben het over drugs...). Een maand lang dat soort spul slikken lijkt me alles behalve onschadelijk?

Edit: zie nu pas je edit ;)

Ts, afslanksupplementen werken niet. Doorzettingsvermogen, hard werken en vaker nee zeggen tegen eten en ja tegen beweging is het enige wat werkt. Gooi die troep alsjeblieft door de wc.