Weet je, ik zeg iets heel anders dan alle anderen. Maar ik zou eens naar een neuroloog gaan.... Klinkt haast als een soort epilepsie-aanval die je krijgt. Ik weet dat er heel veel verschillende vormen van epilepsie en epilepsie-achtige insulten. Waaronder ook vormen die maar één deel van het lichaam "aantasten". Het moet zijn achteraf is normaal; die hoge hartslag, je lichaam denkt dat het een marathon gelopen heeft bij wijze van spreken.
Hoe dan ook gaat bij epilepsie je hartslag ontzettend omhoog en dat kan, als je niet KO gaat, op zijn beurt weer de pijn veroorzaken, ook krampen enz zijn normaal bij epilepsie. Je gaat lang niet bij alle vormen van Epilepsie buiten bewustzijn... En als je niet buiten bewustzijn bent krijg je natuurlijk alle symptomen mee die je bij de vormen waar je wel KO gaat niet bewust mee krijgt.
Gezien hart en longen allemaal onderzocht zijn zou ik eens in die richting gaan zoeken.
Alleen zou dan tijdens een aanval in het geprikte bloed verhoogde waarde moeten te zien zijn. (welke weet ik niet precies)
Edit; Mij hebben ze bij nader inzien ook verschillende jaren naar huis gestuurd met "hyperventilatie" ondanks bloedprikken tijdens "aanvallen" (dat weten we nu, toen niet) tot ik in een status epilepticus belande...
Dus gezien je alle andere dingen "al gehad hebt" zou ik epilepsie iig ook proberen uit te sluiten.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 04-07-16 12:21, in het totaal 2 keer bewerkt