Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jannepauli schreef:Is het wel verstandig om zo'n kleine al met zoveel zoet vol te stoppen? Dat gaat een obees kind worden als je niet oppast. En een paleo-dieet? Hoe verzin je het! Het lijkt me beter dat je met je vragen bij een consultatiebureau terecht komt en daar navraag doet op welke wijze je je kind gezond de groei in krijgt en gezonde dingen laat eten!.
Cayenne schreef:Jannepauli schreef:Is het wel verstandig om zo'n kleine al met zoveel zoet vol te stoppen? Dat gaat een obees kind worden als je niet oppast. En een paleo-dieet? Hoe verzin je het! Het lijkt me beter dat je met je vragen bij een consultatiebureau terecht komt en daar navraag doet op welke wijze je je kind gezond de groei in krijgt en gezonde dingen laat eten!.
Helemaal mee eens! Ga aub niet zelf aan dokteren maar schakel iemand in die hier ervaring mee heeft.
Fleurrr_ schreef:Kijk eens naar Paleo eten, (ook wel info te vinden speciaal voor kinderen en ook op Facebook)
is super gezond en is ook glutenvrij dus goede brood vervangers!
smileydees schreef:liga met smeerkaas mjam mjam mjam. Maar zonder gekheid, er bestaat een boek over ontbijten waarbij je dus gezonde muffins maakt met havermout en beetje frambozen. Nederlandse schrijfster.
Dit als voorbeeld. En verder niet te druk maken. Ik heb voor mijn zoon alles (avondeten dan) moeten pureren tot hij 5 jaar was. Toen hij 8 was bleek dat hij grote amandelen had en daardoor niet alles wegkreeg. Inmiddels, 20 jaar verder, eten we de rode kool wel nog steeds zo want He mam dat is wel het lekkerst.
sassefras schreef:een liga, banaan en sinaasappel. lekker door elkaar prutsen was hier een topper, of verse aardbeitjes erdoorheen. maak er geen stress van hoor