Plotselinge ongesteldheidspijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 14:45

De pil doorslikken is geen probleem hoor, daar is helemaal niks mis mee. Niet netjes slikken is
wanneer je regelmatig dagen vergeet. Het is ook niet zo dat je menstruatie nu 'natuurlijk' is,
want je bent pas een paar dagen gestopt met de pil dus die werkt gewoon nog door. Verder zou
ik me niet teveel zorgen maken, ik heb meestal ook geen last, maar af en toe kan ik ook pijnlijke
steken krijgen. En bloed tja dat hoort er bij. :D
Sterkte!

StableDoor

Re: Plotselinge ongesteldheidspijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 14:54

Ik zou me nog geen zorgen maken! Bij mij verschilt het per pil hoe de menstruatie verloopt, en met overstappen van pil of stoppen met de pil verandert er vanalles in de hormoonhuishouding waardoor je meer/ minder pijn kan krijgen en meer/minder kan bloeden dan je gewend bent. Ik ben meerdere keren overgestapt van pil, een keer raakte mijn lichaam zo van slag dat ik langer dan 3 weken hevig bloedde, toen moest ik weer naar een andere pil omdat het niet stopte en ik bloedarmoede kreeg, terwijl een vriendin van mij met dezelfde pil nergens last van heeft. Ieder lichaam reageert dus weer anders op veranderingen in de hormoonhuishouding.

TinkerTreas

Re: Plotselinge ongesteldheidspijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 16:08

Ik had vroeger ook altijd enorme buikpijn als ik ongesteld was. Ik ben op mijn 14e de pil gaan slikken (was 11 toen ik voor het eerst ongesteld werd). Toen heb ik jaren de pil geslikt, maar toen ik last kreeg van depressies ben ik gestopt met de pil. Toen was ik begin 20 volgens mij. Maar toen heb ik niet meer die erge buikpijn terug gekregen. Ik denk dat ik er overheen gegroeid ben.
Ik ben nu 35 en ik heb geen pil meer geslikt en ook geen erge buikpijnen. Alleen moet ik toch even nadenken over geschikte anticonceptie, want ik ben nu zwanger van nummer 3 en dat is echt genoeg ;)