0407Tamar schreef:Persoonlijk, vind ik dieten onnodig en slecht voor je lichaam. Je zou beter gewoon 3 maaltijden per dag (geen junkfood) kunnen eten en voldoende bewegen.
Jup, dit moedig ik ook aan!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
0407Tamar schreef:Persoonlijk, vind ik dieten onnodig en slecht voor je lichaam. Je zou beter gewoon 3 maaltijden per dag (geen junkfood) kunnen eten en voldoende bewegen.
lieveli schreef:Oefeningen. En als je nieuwsgierig bent welke, dan kijk je op haar insta naar de comments. Er is een oefening met gewichten waarbij ze bijvoorbeeld verkeerd lift. En ze raadt aan om na het sporten te ontbijten. Dat lijkt mij ook niet de bedoeling.
Fitzroy schreef:In Engeland is daar onderzoek naar gedaan. Nuchter trainen is alleen voor mannen zinvol, die verbranden idd meer vetten op een nuchtere maag. Vrouwen daarentegen juist niet, die verbranden meer vet na de maaltijd.
tita schreef:lieveli schreef:Oefeningen. En als je nieuwsgierig bent welke, dan kijk je op haar insta naar de comments. Er is een oefening met gewichten waarbij ze bijvoorbeeld verkeerd lift. En ze raadt aan om na het sporten te ontbijten. Dat lijkt mij ook niet de bedoeling.
Ik ben fanatieke sporter en wij trainen ook vaak op nuchtere maag.
Nuchter train heeft bijna geen effect op je sportprestaties maar je leert wel je vetten gebruiken voor energiebron.
Om "sneller" af te vallen zou cardio effect kunnen hebben met nuchtere maag
De echte reden is (halve en marathonlopers triatlon ) dat we meestal 1-2 pw trainen op nuchtere maag vanwege mentale training.
Nuchter trainen is zwaar waardoor je in de laatste fase zit
Ik persoonlijk train graag nuchter normaliteit eten we 2 uur van te voren, wat vervelend is als je training om 06:00 begint
Laurapalmer schreef:Die bbg van Kayla Itsines ziet er idd wel goed uit!!maar dat dacht ik van kbm ook