Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
De operatie zelf en de dag daarna was prima, deed wel zeer maar was nog goed te doen. Dag drie was rot, maar daarna ging het elke dag een stukje beter. Kon alweer kleine dingetjes eten enzo. Ik vond het eigenlijk allemaal wel meevallen. Had ook morfine mee gehad van het ziekenhuis, maar die had ik niet nodig.
Echt alles deed zo'n verrekte veel zeer! En de pijn straalde uit naar m'n oren, dus met elke keer slikken deden m'n oren ook erg veel pijn. Het is zelfs even zo erg geweest dat ik een slok water in m'n mond nam, vingers in m'n oren stopte en dan pas kon slikken. Ik heb toen nog een dag of 4 alleen maar vla en ijsjes gegeten. En toch ook die morfine maar aangebroken.
sandorra schreef:Zo... narcose ging dit keer perfect. Wakker worden wat minder......direct veel pijn. Nu ijsje nr ????? Ben de tel kwijt......straks kijken of we de medicijnen kunnen slikken.... praten en slikken wil heel moeilijk.....nu ook coldpack op mijn keel![]()
Drink je s nachts ook als je wakker wordt? Merkte bij mij toen dat dat wel heel veel hielp tegen de pijn in de ochtend
Inmiddels zijn ze écht weg en ik ben er zo blij mee. Eindelijk verlost van al die ellende van keelontstekingen. Hou dat gewoon in je achterhoofd