Shirley schreef:Dat zei ik dus ook
Gelukkig maar!
Daar had ik echt nooit aan gedacht,ik wist niet dat een ader zomaar kan springen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Het lijkt er op,maar echt zeker weten doe ik niet.En dan hoeft niet snel behandeld te worden,er zijn verschillende van zulke bacteriën,denk dat dit dan geen agressieve zal zijn.
Maar het kán ook een 'Lyme' vlek zijn,als je chronische Lyme zou hebben,kan je ook zo'n vlek krijgen uit het niets.Die bovenste foto is van iemand met chronische Lyme.
Evi84 schreef:gohya schreef:Het lijkt er op,maar echt zeker weten doe ik niet.En dan hoeft niet snel behandeld te worden,er zijn verschillende van zulke bacteriën,denk dat dit dan geen agressieve zal zijn.
Maar het kán ook een 'Lyme' vlek zijn,als je chronische Lyme zou hebben,kan je ook zo'n vlek krijgen uit het niets.Die bovenste foto is van iemand met chronische Lyme.
Er is er maar eentje, nl de streptococcus pyogenes. Wat wel zo is, is dat je necrotiserende fasciitis van meerdere bacteries kunt krijgen.
Anyway, als dit de vleesetende bacterie zou zijn, dan was je nu IMHO reeds overleden geweest. Erg onwaarschijnlijk dus.
gohya schreef:Ik weet al wat het is.
Zo snel overlijd je nou ook weer niet. Ik heb de Stafylokokokken [schrijf ik het zo goed] in de bloedbaan gehad.Normaal heb je dan hele hoge koorts en ben je heel erg ziek,en is het dodelijk.
Ik had nergens last van,het kwam er toevallig uit na een bloedonderzoek.Kreeg wel gelijk zware AB.
vrouwke schreef:Ayasha schreef:En TS zelf beweerd dat ze er geen last van gehad heeft en er toevallig achter kwam. Wat is het nu?
Als je goed leest dan weet je het.
Geen last van maar toevallig achter gekomen door bloedonderzoek.
Is niet zo moeilijk toch?
moonfish13 schreef:Evi84, ts is bekant haar arm kwijt geweest van zo'n bacterie hoor.
Dus zo onterecht was haar angst niet.
gohya schreef:moonfish13 schreef:Evi84, ts is bekant haar arm kwijt geweest van zo'n bacterie hoor.
Dus zo onterecht was haar angst niet.
Nee je begrijpt het verkeerd.Ik had jaren terug een vleesetende bacterie,volgens de H.A. heb er zelf geen verstand van,en had toen ook zo'n soort plek,die ook groter werd.
Daar kreeg ik toen AB voor en een AB zalf.
De Stafylokokken bacterie zat in me bloedbaan bij een bloedonderzoek.De H.A. was toen zeer verbaast dat ik niet ziek was en geen koorts had.Hij legde me uit dat dit zeer gevaarlijk is,die bacterie in de bloedbaan.Toen kreeg ik een zware AB kuur.
Ik denk dat je in de war bent met een ander topic moonfisch13, de TS had op haar pols/arm een vleesetende bacterie,een agresieve.
moonfish13 schreef:gohya schreef:
Nee je begrijpt het verkeerd.Ik had jaren terug een vleesetende bacterie,volgens de H.A. heb er zelf geen verstand van,en had toen ook zo'n soort plek,die ook groter werd.
Daar kreeg ik toen AB voor en een AB zalf.
De Stafylokokken bacterie zat in me bloedbaan bij een bloedonderzoek.De H.A. was toen zeer verbaast dat ik niet ziek was en geen koorts had.Hij legde me uit dat dit zeer gevaarlijk is,die bacterie in de bloedbaan.Toen kreeg ik een zware AB kuur.
Ik denk dat je in de war bent met een ander topic moonfisch13, de TS had op haar pols/arm een vleesetende bacterie,een agresieve.
Ik zou zweren dat jij het was met die arm!