Wietolie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 10:00

Ik had er per keer maar weinig van nodig, dan is het niet duur.

Maeve

Re: Wietolie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 10:03

Mijn moeder heeft het geprobeerd en merkte geen verschil. Mijn tante maakt het zelf dus geen webshop oid

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 10:16

Dit is waarschijnlijk enkel legaal voor Nederlanders?

Ik overweeg al een tijdje wiet omwille van de colitis (die overal in mijn lijf ontstekingen en dus pijn veroorzaakt), de epilepsie en de zenuwpijn en na al die jaren denk ik dat wietolie oid eigenlijk beter zou zijn voor mijn lijf dan bv zaldiar. :\
Máár ik ben een Belg... :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 11:42

Ayasha schreef:
Dit is waarschijnlijk enkel legaal voor Nederlanders?

Ik overweeg al een tijdje wiet omwille van de colitis (die overal in mijn lijf ontstekingen en dus pijn veroorzaakt), de epilepsie en de zenuwpijn en na al die jaren denk ik dat wietolie oid eigenlijk beter zou zijn voor mijn lijf dan bv zaldiar. :\
Máár ik ben een Belg... :\

Poeh, daar vraag je wat. Voor zenuwpijn etc is het zeker de moeite waard. Ik kamp zelf met onverklaarbare gewrichtspijnen en het doet daar ook wonderen. Misschien eens navragen bij een apotheek? Of bij de Tuinen (weet niet of die ook in België zit?)

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 11:48

Volgens mij is het in Nederland ook niet legaal omdat het zeer geconcentreerd is en daarmee dus te sterk en geen soft drug meer.

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 11:54

Maeve schreef:
Volgens mij is het in Nederland ook niet legaal omdat het zeer geconcentreerd is en daarmee dus te sterk en geen soft drug meer.

Je hebt 2 soorten 1 met het stofje waar je high van wordt 1 zonder dat stofje.
Met dat stofje is illigaal...of iig was illigaal.
De andere heeft dat stofje niet en is te koop bij drogisten.

@Ayasha
Kun je niet in Nederland bestellen en in blanco envelop op laten sturen?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 13:51

Als Nederldse webshops dat doen kan dat maar dat moet ik dus sffs eens even uit zoeken. Wil ook niet dat zij in de problemen komen.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 13:55

Mij helpthet tegen chronische pijnen maar ik haal gewoon drie joints per week en rook iedere avond een paar trekjes

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 21:16

Moderatoropmerking:
Beste gebruikers, allereerst: fijn dat jullie elkaar van tips kunnen voorzien! Echter even een 'heads-up' van onze kant. Wij kunnen het op Bokt niet toestaan, dat er zaken besproken worden die niet legaal zijn. Een voorbeeld daarvan is bijv. het bespreken van 'illegaal downloaden' van media. Let er dus op dat het niet toegestaan is om manieren te bespreken, om wietolie te verkrijgen op illegale manier. Mocht dat ter sprake komen dan zullen die posts verwijderd worden.