Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quir schreef:Ja daar is ie ook geschikt voor, maar je kunt t beste wel scheren voor je m gebruikt.
Ik heb de Philips lumea, doet overigens absoluut geen pijn of zo. Schoonmoeder heeft een andere, maar de kop is daar stuk kleiner van (dus duurt nog langer haha) en de lamp is minder "fel/intensief" of hoe je t noemt.
Dus denk dat t dan e investering uit eindelijk wel waard is.
ikkebenhier schreef:Quir schreef:Ja daar is ie ook geschikt voor, maar je kunt t beste wel scheren voor je m gebruikt.
Ik heb de Philips lumea, doet overigens absoluut geen pijn of zo. Schoonmoeder heeft een andere, maar de kop is daar stuk kleiner van (dus duurt nog langer haha) en de lamp is minder "fel/intensief" of hoe je t noemt.
Dus denk dat t dan e investering uit eindelijk wel waard is.
Ik ga eens zoeken naar die Lumea.
Als ik het zo lees lijkt het toch de investering waard
Little_Gift schreef:Wat is dan al bij al het gehele nut van zo'n ding, wat overigens nog eens best prijzig is, als je toch altijd moet blijven ofwel voorafgaande of tussentijds scheren?
Blijf je toch in de weer met scheren en kun je zowel gelijk blijven scheren, moet je maar 1 handeling doen?
En voor degenen met scheerirritatie, aangezien je dus moet blijven scheren met die ipl, dan blijf je toch ook die irritatie telkens hebben?
ikkebenhier schreef:Nog even een vraagje...
Ik heb die lumia gekocht en getest op 1 been, om te zien of ik geen huid reactie krijg.
Dus voor de ipl, moet je scheren toch?
En als je de eerste keer de ipl gedaan hebt, dan herhaal je na 2 weken dacht ik...
En mag je tijdens die 2 weken ertussen, gewoon scheren?
jesuisRooos schreef:ikkebenhier schreef:Nog even een vraagje...
Ik heb die lumia gekocht en getest op 1 been, om te zien of ik geen huid reactie krijg.
Dus voor de ipl, moet je scheren toch?
En als je de eerste keer de ipl gedaan hebt, dan herhaal je na 2 weken dacht ik...
En mag je tijdens die 2 weken ertussen, gewoon scheren?
Ik moet 2 dagen voor een behandeling scheren, zodat er net een kleine stoppel is.
Tussen de behandelingen door scheer ik ook gewoon, eerste dag even niet omdat de huid toch even een "klap" krijgt door die warmte.
ikkebenhier schreef:jesuisRooos schreef:
Ik moet 2 dagen voor een behandeling scheren, zodat er net een kleine stoppel is.
Tussen de behandelingen door scheer ik ook gewoon, eerste dag even niet omdat de huid toch even een "klap" krijgt door die warmte.
Oke, dus er moet een kleine stoppel zijn? Dus niet helemaal glad dan
jesuisRooos schreef:Silkaay schreef:Maar zeer tevreden en zou het zo voor mijn oksel/bikinilijn ook laten doen
Grappig, ik doe juist oksel en bikini en benen niet. Dit inderdaad ivm het richting de zomer gaan en ik wilde gewoon in de zon kunnen!