Hartkloppingen - ibuprofen 600 forte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sienemien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-16 01:03

Taartje schreef:
Ik heb het jaren geleden 2 keer gebruikt, en maar een tablet of 2,3 voor rugklachten.
Dus ik ben er uiteraard vanaf (zowel de rugpijn als de hartkloppingen direct na t stoppen)
Ben ook van zo min mogelijk medicatie dus heb het echt enkel geslikt omdat de pijn toen te erg was.
Volgens arts was het toch een soort overgevoeligheid.
nu moet ik zeggen dat ik tegenwoordig ook hartkloppingen krijg van simpele neusspray (erkende bijwerking) dus het kan nog irritanter, en ook dat stopt direct na stoppen ermee.

Dus je was er eigenlijk vrij snel vanaf, hopelijk is dit hetzelfde voor mij!
Ik slik ook helemaal niet snel medicatie, echt alleen als het niet meer uit te houden is ;)
Heb ook maar 4 pilletjes geslikt dus normaal gezien kan dit niet erg kwaad?

Veulen84

Re: Hartkloppingen - ibuprofen 600 forte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 18:30

Ik weet niet helemaal hoe het zit met ibuprofen. Maar ik ben allergisch voor paracetamol. Daar krijg ik dus een enorm verhoogde hartslag van. Ging van een rusthartslag van 70 naar een rusthartslag van 120.
Dat kan voor een dagje geen kwaad. Maar ik heb er 2 weken mee gezeten voor ze er uit waren.

sienemien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-16 21:17

Veulen84 schreef:
Ik weet niet helemaal hoe het zit met ibuprofen. Maar ik ben allergisch voor paracetamol. Daar krijg ik dus een enorm verhoogde hartslag van. Ging van een rusthartslag van 70 naar een rusthartslag van 120.
Dat kan voor een dagje geen kwaad. Maar ik heb er 2 weken mee gezeten voor ze er uit waren.

Wat vervelend! Maar goed dat je het dan wel weet voor volgende kern..
Wat bedoel je precies met 'dat kan voor een dagje geen kwaad'?