Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xCarpediem schreef:Ik weet dat ik een vrij hoge pijngrens heb, maar deze pijn is sowieso wel een 7. Ik moet zeggen dat ik ook echt misselijk ben sinds een paar uur en net zat ik helemaal te shaken. Het shaken is nu wel weg en nu ik op bed lig is het qua misselijkheid ook wel te houden.
Ik zal even overleggen met mijn ouders of we toch de HAP moeten bellen. Ik vind het erg lastig omdat ik vanaf 8.30u de huisarts kan bellen en ik heb dan zoiets van dan bijt ik maar even 8,5 uur door.
Ik heb diclofinac en naproxen liggen, maar ik ben een beetje bang dat dat niet helemaal goed gaat met mijn antibioticakuur. Of kan dat geen kwaad?
Ik verwacht ook dat er wel een foto gemaakt moet worden als ik internet en jullie moet geloven. Oh, wat vind ik mezelf stom.
Zoe_97 schreef:Ik heb dit al vaker gehad (een groot paard op mijn schoenen ). Eerste 2 keer foto's laten maken en hebben ze het gespalkt. Nu spalk ik gewoon zelf een paar weken mijn tegen als het weer gebeurde. Zou compressors tussen je dikke geen en die erlangs stoppen. Dan met tape die 2 tenen aan elkaar tapen. Zo ondersteund de 2e tegen je dikke tegen en zal lopen (na een tijdje) weer makkelijker gaan.
beatje schreef:Zoe_97 schreef:Ik heb dit al vaker gehad (een groot paard op mijn schoenen ). Eerste 2 keer foto's laten maken en hebben ze het gespalkt. Nu spalk ik gewoon zelf een paar weken mijn tegen als het weer gebeurde. Zou compressors tussen je dikke geen en die erlangs stoppen. Dan met tape die 2 tenen aan elkaar tapen. Zo ondersteund de 2e tegen je dikke tegen en zal lopen (na een tijdje) weer makkelijker gaan.
Ik zou compressen nemen,compressors word erg moeilijk en pijnlijk