Acuut/spontaan hooikoorts? Kan dat?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Re: Acuut/spontaan hooikoorts? Kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 10:27

De was ook niet buiten drogen :) dan heb je de hele verzameling pollen gezellig in je schone kleding haha

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 10:44

Ik heb ook al een aantal jaren extreem veel last van hooikoorts. Pillen,neusspray en oogdruppels en nog was het niet te doen. Kreeg dit jaar veel last van de bijwerking van de medicijnen, veel hoofdpijn. Heb sinds twee weken een apparaatje. http://www.medisana.nl/nl/Therapie/Lich ... araat.html
Geen idee of het echt helpt maar hoorde er goeie verhalen over. Heb tot nu toe nog wel dezelfde klachten maar het is ook niet erger geworden en ben iig van de pillen af waar ik zo'n hoofdpijn van kreeg.

Overdag je ramen op je slaapkamer dichthouden kan ook helpen. Met dit weer zet ik mn raam pas na 8 uur open

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 12:55

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 12:58

Er gaat ook een flinke verkoudheid rond; zelf best ziek van geweest de afgelopen dagen. Sterkte!

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 13:02

Met natuurgeneeskunde is hooikoorts vaak wel te stoppen, dus stap naar een goede arts of therapeut.

Vaak begint een en ander met herstel van de slijmvliezen (de glutamine kuur) aangevuld met bijvoorbeeld een pre/probioticum. De firma B*nusan heeft een serie die begint met de mondflora; ook de serie van symbioflor (groen, rood en blauw) wordt wel aangeraden (oa met 1 druppeltje in ieder neusgat).

Uiteraard: individueel advies is het belangrijkste!

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-16 15:07

Ik denk dat het toch een flinke verkoudheid was. Ben een avond en dag koortsig geweest, en daarna werd het minder.
Nu is mn neus soms nog verstopt, maar als ik hem weer heb gevonden is het goed :)