Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GrumpyCat schreef:De kies is er linksonder uit.
Ik heb zojuist, na een waardeloze nacht, weer de telefoon centrale van de tandarts gebeld. Ik kan vanaf 10 uur terecht bij een dienstdoende tandarts hier een eindje vandaan. Ben je wel mooi klaar mee zeg, ze zeiden dat ik de kosten van het consult direct moet voldoen..
BKonline schreef:GrumpyCat schreef:De kies is er linksonder uit.
Ik heb zojuist, na een waardeloze nacht, weer de telefoon centrale van de tandarts gebeld. Ik kan vanaf 10 uur terecht bij een dienstdoende tandarts hier een eindje vandaan. Ben je wel mooi klaar mee zeg, ze zeiden dat ik de kosten van het consult direct moet voldoen..
Is er een nafoto gemaakt om te kijken of alles er goed is uitgetrokken? Ik zou een verwijzing vragen naar de kaakchirurg en andere pijnstilling zoals Tramadol. Is troep maar je gaat daar waarschijnlijk wel het effect van voelen.
BKonline schreef:GrumpyCat schreef:De kies is er linksonder uit.
Is er een nafoto gemaakt om te kijken of alles er goed is uitgetrokken? Ik zou een verwijzing vragen naar de kaakchirurg en andere pijnstilling zoals Tramadol. Is troep maar je gaat daar waarschijnlijk wel het effect van voelen.
GDG schreef:Bah, het klinkt allemaal niet lekker TS! Ben je al terug van de tandarts en hoe gaat het nu?
GrumpyCat schreef:GDG schreef:Bah, het klinkt allemaal niet lekker TS! Ben je al terug van de tandarts en hoe gaat het nu?
Nope ik zit al anderhalf uur in de wachtkamer te wachten. Het is een inloop spreekuur op volgorde van binnenkomst. Ik kwam 5 minuten na openingstijd binnen en toen zaten er al ruim 7 mensen voor mij! Nu nog 2 voor mij.. het schiet niet op helaas.