Voor je gezicht vind ik Clarins erg fijn. Ruikt lekker en voelt heel even vettig, maar dat trekt snel weg.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kelly_ann schreef:Danique schreef:Vision of P20!
DIT...
Echt waar, investeer in een all day/sports/watervaste zonnebrand. De rest is troep of werkt alleen als je meerdere keren blijft smeren.
Ik zweer bij Vision, wat een verschil toen ik dat spul ontdekte!
Kelly_ann schreef:Danique schreef:Vision of P20!
DIT...
Echt waar, investeer in een all day/sports/watervaste zonnebrand. De rest is troep of werkt alleen als je meerdere keren blijft smeren.
Ik zweer bij Vision, wat een verschil toen ik dat spul ontdekte!
vuurneon schreef:vision! Zelfs mijn extreem gevoelige baby smeer ik ermee in (volwassen variant) en gaat super
lisem94 schreef:Voor mensen die erin geïnteresseerd zijn een aantal ingrediënten zie je liever niet terug in een zonnebrandcrème. De meest bekende is oxybenzone (octyl methoxycinnamate, octocrylene en avobenzone)
Veel bekende merken gebruiken dit veelvuldig in bijna al of veel van hun zonnebrandcrèmes. Beste voorbeeld van echt troep op dat punt is Vision, wat daar allemaal inzit!
http://www.dr-jetskeultee.nl/oxybenzone ... obj7777432
Begrijp me niet verkeerd hoor. Verbranden is nog slechter dan smeren met deze ingrediënten. Echter zijn er tegenwoordig steeds meer merken die wel goed bezig zijn met de gebruikte ingrediënten lijst.
Dus voor de mensen die nog bewuster willen smeren, check even wat ze er allemaal ingestopt hebben voor je het op je smeert
Selina schreef:lisem94 schreef:Voor mensen die erin geïnteresseerd zijn een aantal ingrediënten zie je liever niet terug in een zonnebrandcrème. De meest bekende is oxybenzone (octyl methoxycinnamate, octocrylene en avobenzone)
Veel bekende merken gebruiken dit veelvuldig in bijna al of veel van hun zonnebrandcrèmes. Beste voorbeeld van echt troep op dat punt is Vision, wat daar allemaal inzit!
http://www.dr-jetskeultee.nl/oxybenzone ... obj7777432
Begrijp me niet verkeerd hoor. Verbranden is nog slechter dan smeren met deze ingrediënten. Echter zijn er tegenwoordig steeds meer merken die wel goed bezig zijn met de gebruikte ingrediënten lijst.
Dus voor de mensen die nog bewuster willen smeren, check even wat ze er allemaal ingestopt hebben voor je het op je smeert
Daar heb ik me vorig jaar in proberen te verdiepen. Iedereen die zegt dat de meeste merken troep zijn maar niemand die dan wél een goed merk kon noemen. Dus dit jaar heb ik maar Vision gekocht, geen zin om weer op zoek te gaan naar een goed merk.
lisem94 schreef:MissMiekjee schreef:La Roche Posay Anthelios XL zonnebrand. Is te krijgen in alle SPF-sterktes (8/20/30/50+), geschikt voor de meest (acné)gevoelige huid en met verschillende soorten "finishes" (dus de ene werkt matterend, de andere hydraterend, etc.). Is er zowel in olie, als crème, als melk/lotion.
Hoe zit het met dit merk met het plakgehalte? Trekt het goed in etc? Met welke variant/lijn heb jij specifiek ervaring?