Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hopelijk slaan deze wel aan. Voel ook zo'n zeikwijf
Roosje01 schreef:Pff beroerd geslapen misselijk erbij geworden en heb steeds koud maar geen verhoging. Wilde me werk afbellen maar ze accepteren niet. Zo de HA post bellen of ze iets voor me kunne doen.
Roosje01 schreef:Ben weer thuis toch blaasonsteking ook lichte verhoging, heb zakje antibiotica poeder gekregen vanavond voor slapen eenmalig innemen. Deze moet dan voldoen. Ben ook pds patient dus dit moet geen klachten geven op mijn darmen omdat maar eenmalig is. mocht maandag niet verbeterd zijn dan moet ik weer langs de vervangend arts.
Roosje01 schreef:Waar moet ik dan aan denken? Activia ofzo?
gister leek ik mij iets beter te voellen met de nieuwe kuur. Maar vandaag is het weer vreselijk verga van de pijn. Word momenteel getest of de kuur wel aanslaat anders krijg ik weer iets anders. Mag na 2uur bellen voor de uitslag. Word er gewoon moeddeloos van gister beter gemeld voor vandaag op werk en ga zondag op vakantie. Ik wil er gewoon vanaf
. Heb nog nooit blaasontsteking gehad dus waarom dit niet over wil gaan.... Sorry voor klaagpost maar zit er ff doorheen woon alleen ouders zijn op vakantie zusje heeft geen auto dus kan ook niemand langskomen om me beetje op te vrolijken en te troosten
)