Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Qimm schreef:jorika1986 schreef:Dat is volgens mij wel een aardig eindje uit de richting...
Ik ga maandelijks naar de bloedbank voor donatie en daar prikken ze bij mij toch zo ongeveer bij de blauwe pijl.
Bij de laatste keer dat ik moest laten bloed prikken ook!
Je mag niet vaker dan 4 of 5x per jaar doneren, dus maandelijks lijkt me sterk....
Nickeltje schreef:Wat jij ziet is vaak de slagader, en je wil prikken in een ader.
Maar het kan natuurlijk heel goed dat het een minder ervaren persoon was.
jorika1986 schreef:Dat is volgens mij wel een aardig eindje uit de richting...
Ik ga maandelijks naar de bloedbank voor donatie en daar prikken ze bij mij toch zo ongeveer bij de blauwe pijl.
Bij de laatste keer dat ik moest laten bloed prikken ook!
oomens schreef:HannahFrouk schreef:Ik heb net bloed laten prikken en bij mij nemen ze ook altijd die buitenste ader, ook al is de ader in het midden veel beter te zien. Weet eigenlijk niet waarom, maar het is dus wel zo.
Als je even terug had gelezen, zou je wel weten waarom.
HannahFrouk schreef:Tut tut ...ik reageer toch gewoon op de ts. Ik hoef niet op alles in het topic te reageren hoor.
oomens schreef:HannahFrouk schreef:Tut tut ...ik reageer toch gewoon op de ts. Ik hoef niet op alles in het topic te reageren hoor.
Je hoeft zeker niet op alles te reageren, maar je mag het wel lezen. Je geeft aan dat je 'niet weet waarom', terwijl die informatie meerdere keren heel duidelijk in het topic is gegeven.