Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Als je schoenen buiten hebben gestaan dan kan het maar zo zijn dat je door een hoornaar gestoken bent, zeer pijnlijk en je kunt er heel beroerd van worden. Op de een of andere manier houden die beesten van schoenen/klompen die buiten staan.
bigone schreef:Als je schoenen buiten hebben gestaan dan kan het maar zo zijn dat je door een hoornaar gestoken bent, zeer pijnlijk en je kunt er heel beroerd van worden. Op de een of andere manier houden die beesten van schoenen/klompen die buiten staan.
Een daas kruipt niet in je schoen, meestal niet tenminste. En probeer je niet te veel op dat Lyme verhaal te focussen, daarmee zeg ik niet dat het dat niet kan zijn maar zo kun je artsen ook op het verkeerde been zetten. Een kring die je met Lyme ziet komt vaak niet zo snel op na de beet. Ik vind het link om meteen richting Lyme te denken, en ja, ik heb ervaring met lyme in de familie, zeer heftig zelfs maar als dazen lyme over zouden brengen dan waren alle paarden en zeer veel mensen in Nederland besmet met lyme dus gaat er bij mij niet in.
melody7 schreef:bigone schreef:Als je schoenen buiten hebben gestaan dan kan het maar zo zijn dat je door een hoornaar gestoken bent, zeer pijnlijk en je kunt er heel beroerd van worden. Op de een of andere manier houden die beesten van schoenen/klompen die buiten staan.
Een daas kruipt niet in je schoen, meestal niet tenminste. En probeer je niet te veel op dat Lyme verhaal te focussen, daarmee zeg ik niet dat het dat niet kan zijn maar zo kun je artsen ook op het verkeerde been zetten. Een kring die je met Lyme ziet komt vaak niet zo snel op na de beet. Ik vind het link om meteen richting Lyme te denken, en ja, ik heb ervaring met lyme in de familie, zeer heftig zelfs maar als dazen lyme over zouden brengen dan waren alle paarden en zeer veel mensen in Nederland besmet met lyme dus gaat er bij mij niet in.
Zoek dan even de onderzoeken op, het is bewezen dat het niet door alleen teken over wordt gebracht. (Door meerdere steekbeesten als muggen, dazen en spinnen maar ook door bloedtransfusies en van moeder op kind.)
Er worden per jaar zo'n 1,5 miljoen mensen door een teek gebeten, alleen al in Nederland. Daarvan wordt ook bij lange na niet iedereen ziek dus zo gek is het niet.
laraxXxemma schreef:Zijn je hersenen al eens onderzocht? (en zo ja hoe?) Je hebt het over wartaal uitbrengen, slecht korte termijn en uitval/flauwvallen.. Is toch het eerste waar ik aan denk
laraxXxemma schreef:er zijn zeker meer testen dan alleen ct voor hersenen maar die had de neuroloog aan moeten vragen als hij dacht dat die onderzoeken jou verder zou helpen..
Geen MRI of nucleaire onderzoeken nog?
Niet zo makkelijk opgeven hoorIk denk dat het zeker niet verkeerd is om te vertellen dat je geen zin hebt om een maand te wachten omdat het nu duidelijk achteruit aan het gaan is. Als het moet opzoek naar een second opinion.