Hond vindt gebruikt condoom in "homobos" risicos voor mij?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

joey2010

Re: Hond vindt en pakt gebruikt condoom in "homobos" risicos?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 09:06

Ik zit met open mond dit topic te lezen.
Walgelijk dat ze er hun "dingen" daar gewoon achterlaten.
Ik heb niets tegen homo 's maar zorg wel dat je het ergens doet waar geen anderen mensen last van hebben en neem je rommeltje mee en deponeer het in een afvalbak.

Ts zou je niet eens kunnen vragen of de beheerder een paar afvalbakken kunnen neerzetten.
Misschien nodigt dit dan sneller uit om rommel daar in te gooien i.p.v op de grond.

Ik zou zelf ook niet die troep gaan oprapen hoor.

Wanneer ik wel eens met wandelen iets van plastic zie liggen zoals drinkflesjes dan raap ik het wel op en gooi het in de afvalbak verderop, maar ik ga geen spuiten, condooms e.d op rapen :r

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 09:07

Sonja_vR schreef:
Je word idd echt niets minder van troep ruimen... maar het asociale gedrag van een bepaalde groep mensen afschuiven op een ander is ook een beetje jammer....
Simpel feit is dat degenen die daar zonodig moeten gaan recreƫren gewoon hun troep zouden moeten opruimen... of beter nog
Boek een hotelletje , seks op openbaar terrein is nog steeds beboetbaar (aanstootgevend gedrag)
Maar goed... handhaven is nu niet echt iets waar we in NL goed in zijn.

Eh, hier is geen sprake van afschuiven: Karuna heeft zo haar beperkingen.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 12:22

Janneke, jij stelt dat mensen die gebruik willen maken van een recreatiegebied, de rondslingerende condooms en aanverwanten van buitensporters moeten gaan opruimen, dat is afschuiven op iemand anders dan de veroorzakers.
De buitensporters zouden gewoon het fatsoen moeten hebben om dit zelf netjes op te ruimen, kliko's genoeg op de wereld , zo ook bij iedereen thuis.
Maar het gros van de buitebsporters doet dat niet

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 16:10

Sonja_vR schreef:
Janneke, jij stelt dat mensen die gebruik willen maken van een recreatiegebied, de rondslingerende condooms en aanverwanten van buitensporters moeten gaan opruimen, dat is afschuiven op iemand anders dan de veroorzakers.
De buitensporters zouden gewoon het fatsoen moeten hebben om dit zelf netjes op te ruimen, kliko's genoeg op de wereld , zo ook bij iedereen thuis.
Maar het gros van de buitebsporters doet dat niet

Helemaal mee eens, Sonja! En dan hebben we nog niet eens de witte papieren zakdoekjes genoemd met bruine strepen erop... :r
Ik ga dat echt niet opruimen en dat heeft niets te maken met wel of geen fysieke beperking.

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 16:22

Kans dat je hond er iets van oploopt = 0. Tenzij hij troep inslikt (zoals rubber, plastic, blik ect.).

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-16 18:35

Het ging me om mijn risico niet dat van de hond, weet ook niet waarom hij is verplaatst naar bb. Ben toch geen dier in de zin van anders dan mens of paard -O-

BigOne

Re: Hond vindt en pakt gebruikt condoom in "homobos" risicos?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 18:44

Ik denk dat je hond niet zo veel risico loopt. Wel zou ik een gepeperde ingezonden brief naar het plaatselijke krantje sturen en daarbij verwijzen naar het meertje en strandje waar dus ook kleine kindertjes zijn in de zomer. Gewoon op het gemoed van ouders spreken en dan zorgen die wel voor nog veel meer heisa. Risico is dat het afgesloten word maar dan kunnen de homo's ook er niet meer komen en aangezien er een cafe enz bij het landhuis is zal de eigenaar geen slechte naam willen en misschien zelf wel actie ondernemen.

Duhelo

Re: Hond vindt gebruikt condoom in "homobos" risicos voor mij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 19:15

Bb -> mws