Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janneke2 schreef:Ja, dat is een goed plan, gerichte begeleiding ivm vermoeidheid - nu nog wel even een arts regelen voor TS.
(Wie cvs heeft en een huisarts die met een psycholoog aankomt en verder niets, dan is de gedachte dat werken er niet in zit helaas reëel.)
Gucci_ schreef:Ik heb gisteren weer nieuwe opgehaald. Ik ben zelf een tijdje geleden van 20 naar 10 mg gegaan, merk daar verder geen verschil in. Ik denk dat het geen problemen op zou leveren als ik zou stoppen, maar aangezien ik wat leuke dingen in de planning heb staan, ben ik toch doorgegaan met slikken voor de zekerheid.
Die irritatie kan een reactie zijn, maar als je het ook op andere momenten hebt, speelt er wellicht iets anders.Citaat:Was alleen erg geirriteerd.
Citaat:Alleen ben ik heel druk door de pillen. Mijn moeder wilde ze ook al, omdat ik altijd zo opgewekt en vrolijk ben
Citaat:Ik las juist dat ritalin helpt om meer rust te krijgen in je hoofd.
Soms is het een kwestie van een goede choach, maar er kan natuurlijk ook lichamelijk iets mankeren. Beiden zijn mogelijk.Citaat:Maar ik kan na 5 jaar hardlopen, nog steeds geen 2 km achter elkaar door rennen... Dus of het psychisch of lichamelijk is, weet ik niet. Ik heb maandag en dinsdag 6 uren zwaar werk gedaan en ben nu nog steeds moe. Na 2 dagen werken, heb ik ook telkens 2 dagen rust nodig.
Ja, dat klopt. Heb jij het idee dat je dwangmatig dingen moet doen?Citaat:Wel lees ik vaak dat veel piekeren en nadenken of dingen dwangmatig doen tot vermoeidheid kan leiden...
Citaat:Ik heb het thuis ook verteld, mijn opa gebruikt zelfs meerdere medicijnen en die kan ze gewoon weer ophalen als ze op zijn zonder telkens te moeten bellen.