Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonfish13 schreef:Hier helaas ook.
Hier helpt reguliere medicatie niet, gelukkig een theelepel bijenpollen wel.
kwita schreef:ja het is hier aan de kust ook zover, dit jaar geen medicijnen ivm zwangerschap.moonfish13 schreef:Hier helaas ook.
Hier helpt reguliere medicatie niet, gelukkig een theelepel bijenpollen wel.
Dit stukje kan ik niet begrijpen bijen leven van planten en pollen zijn juist de aanstichters van alles en dat helpt dan.....ik word er dood ziek van!
Nies_ schreef:Hier is het ook al begonnen. Het niesen valt nog mee gelukkig, maar mijn huid is wel echt een ravage met bultjes en jeuk. Verder alleen hoofdpijn en jeukende ogen.
We hebben inderdaad wel de juiste hobby uitgekozen, eilleen333Ik heb de paarden zonder bodembedekking staan dus ik hoef alleen met hooi in de weer, dat scheelt wel. Stro vind ik echt een ellende, zulke stallen kom ik alleen in als het heel goed geventileerd is. Met poetsen in deze tijd nies ik me ook een ongeluk, dus ik heb ze stofzuigermak gemaakt, werkt ideaal!
Ess_Ramona schreef:Nies_ schreef:Hier is het ook al begonnen. Het niesen valt nog mee gelukkig, maar mijn huid is wel echt een ravage met bultjes en jeuk. Verder alleen hoofdpijn en jeukende ogen.
We hebben inderdaad wel de juiste hobby uitgekozen, eilleen333Ik heb de paarden zonder bodembedekking staan dus ik hoef alleen met hooi in de weer, dat scheelt wel. Stro vind ik echt een ellende, zulke stallen kom ik alleen in als het heel goed geventileerd is. Met poetsen in deze tijd nies ik me ook een ongeluk, dus ik heb ze stofzuigermak gemaakt, werkt ideaal!
Haha lijkt me echt ideaal!
Heb je een filmpje?