wat is er mis??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-16 20:15

Chantalx249 schreef:
ik herken mezelf hier wel een beetje in helaas -O- ik ben ook naar de dokter geweest en bloed laten prikken, maar er is niks uitgekomen :n maar bij mij komt het waarschijnlijk door schoolstress maar aangezien ik het ook al op de middelbare had vind ik het toch wel lang duren allemaal :x

ik ben blij dat jij niks had! schoolstress kan weggaan :j

Chantalx249

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 20:22

croyslover schreef:
Chantalx249 schreef:
ik herken mezelf hier wel een beetje in helaas -O- ik ben ook naar de dokter geweest en bloed laten prikken, maar er is niks uitgekomen :n maar bij mij komt het waarschijnlijk door schoolstress maar aangezien ik het ook al op de middelbare had vind ik het toch wel lang duren allemaal :x

ik ben blij dat jij niks had! schoolstress kan weggaan :j

nee gelukkig is er niks uit gekomen, maar ik vraag me wel af of het wel echt schoolstress is :roll: ik heb het al zo lang -O-

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 20:24

Tegen mij hebben ze ook 6 jaar lang gezegd dat het psychisch/stress was. Dat hoeft echt niet te kloppen helaas, dat roepen ze veel te snel. Bv Lyme (wat is dus heb) erkennen ze vaak niet, de bloedtesten hier zijn ook prut dus bewijs dan maar eens dat het niet psychisch is. Ik heb wel positieve testen maar regulier hebben ze het toch na de diagnose nog 2 jaar ontkend. Het is een raar wereldje..

Maak je nog niet te druk ts! :(:) Zo lang je die bloeduitslagen niet hebt weet je gewoon niet wat het is, wie weet valt het alles mee!

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-16 20:26

melody7 schreef:
Tegen mij hebben ze ook 6 jaar lang gezegd dat het psychisch/stress was. Dat hoeft echt niet te kloppen helaas, dat roepen ze veel te snel. Bv Lyme (wat is dus heb) erkennen ze vaak niet, de bloedtesten hier zijn ook prut dus bewijs dan maar eens dat het niet psychisch is. Ik heb wel positieve testen maar regulier hebben ze het toch na de diagnose nog 2 jaar ontkend. Het is een raar wereldje..

Maak je nog niet te druk ts! :(:) Zo lang je die bloeduitslagen niet hebt weet je gewoon niet wat het is, wie weet valt het alles mee!

wij denken dat het hetzelfde als mijn moeder is (alle dingen kloppen zelfs de leeftijden, ik volg haar precies op...) en als dat het blijkt te zijn is het best wel erg, ik hoop dat dat het niet is!

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 20:28

croyslover schreef:
melody7 schreef:

wij denken dat het hetzelfde als mijn moeder is (alle dingen kloppen zelfs de leeftijden, ik volg haar precies op...) en als dat het blijkt te zijn is het best wel erg, ik hoop dat dat het niet is!

Pff ja dan snap ik het wel als je je echt zorgen maakt -O- In ieder geval succes met bloedprikken! Hopelijk valt dat mee :(:) En dan hopen dat dat er niet uit komt.

croyslover

Re: wat is er mis??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-16 20:37

dankjewel, ik hoop het ook , mijn moeder is kapot van het nieuws ...

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-16 22:29

ik begin nu al te stressen :? (nog nooit gehad!)

matasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 22:53

Bang voor de uitslag.. heel normaal.
Sterkte en suc6!

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-16 08:11

matasja schreef:
Bang voor de uitslag.. heel normaal.
Sterkte en suc6!

en bang voor prikken... dankjewel voor sterkte en succes :j :')

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-16 19:36

over ongeveer een half uurtje mag ik niet meer eten ( :( ) haha heb niet zo super gegeten... maar ook geen honger...

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-16 09:31

ik heb om 8 uur bloed laten prikken, kwam binnengelopen , ging zitten ...waren we na 2 min al aan de beurt, vorige keer moesten we 1 uur 20 min wachten op onze afspraak!! ik haat prikken!
ik moest gaan zitten, linkerarm, geen goede ader, dus band er weer af! rechter arm , band erop , ja hoor de ader die ik aanwees was goed genoeg, dusja...ik mn hoofd weg gedraaid, ging de naald ertegen aan en tenslotte erin, wat werd ik naar zeg!! lijkwit dat ik werd en trillen dat ik deed, vanaf kleins af aan gaat prikken niet tot met moeite, vandaag ging het bloed er heel langzaam uit! het steekte en brandde ik kon er niet meer tegen, mijn moeder heeft op een gegeven moment mn hoofd omhoog gehouden , trillen dat ik deed joh! (ik heb op gegeven moment van de pijn even moeten huilen! zo ontzettend veel pijn!!)en na afloop kreeg ik de kotsbak en moest ik gaan liggen, op het nippertje van kotsen, ik heb gelukkig niet moeten kotsen maar het doet nog steeds pijn (1,5 uur later) we waren ook even naar de winkel geweest voor zoete broodjes en fruit , dat hielp gelukkig!

jiperdepip

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 11:43

wat vervelend dat je dit allemaal hebt , maar eh als het met je hart echt goed mis was lag je nu vast op de hartbewaking dus maak je zelf niet al te gek

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-16 12:14

jiperdepip schreef:
wat vervelend dat je dit allemaal hebt , maar eh als het met je hart echt goed mis was lag je nu vast op de hartbewaking dus maak je zelf niet al te gek

mijn hart is niet het grote probleem :D ;)

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-16 08:49

dinsdag moeten we daar om 2 uur zijn, dan krijgt mijn moeder de uitslag en ik ook (beide geprikt , dan weten we of ik misschien de problemen van mn ma heb en mn ma ging daar ook heen voor klachten :j )

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-16 20:50

ik hoop dat ik dinsdag bij de dokter niet bekaf ben , gisteren is het veulentje geboren , dus iedere ochtend moet ik er vroeg uit(anders zou ik afwisselen met frank , mijn merrie vindt frank niet zo leuk :+ dus ik help dan) ik hoop dat ik niet zoals de vorige keer van vermoeidheid inzak! _O- :')

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-16 13:07

ik ga er stiekem van uit dat er niks uit komt en het tussen me oren zit, dat ik gewoon moe ben (ze zeggen dat ik heel erg vermoeid kan zijn van een onregelmatige hartslag)is het raar dat ik daar van uit ga?

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 21:51

Hpv zeg je he.. daar is enorm veel om te doen,en je klachten komen overeen. Heb je daar goede homeapaten? Bioresenantie? Ik zou me eens goed door laten meten door deze,en je vaccinaties laten ontstoren.

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-16 21:20

vandaag bij de dokter geweest voor de uitslagen van de bloedtest
ik moet mijn schildklier(bloedstollingsprobleem) en hart laten onderzoeken, ook moet ik naar een dokter die kijkt of het aan de pil ligt.
ik moet naar 3 verschillende dokters... (ben namen even vergeten, sws gynaecoloog)
de dokters hier zijn waardeloos ze zeggen "we gaan niet kijken of haar lever niet goed werkt, anders willen andere patienten dat ook!" en tenslotte "die dingen laten onderzoeken is te duur!" (denkwolkje van ons... VERZEKERING???) de dokter is oud en gaotisch.... ik ga dus naar die dokters met de hoop dat ze iets vinden, als die niks vinden hebben we serieus de straat uitrijden een jongeman die goed engels spreekt (en dokter is) in het huisje eind van de straat! die kan ons waarschijnlijk beter helpen en zit om de hoek!

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 21:23

croyslover schreef:
vandaag bij de dokter geweest voor de uitslagen van de bloedtest
ik moet mijn schildklier(bloedstollingsprobleem) en hart laten onderzoeken, ook moet ik naar een dokter die kijkt of het aan de pil ligt.
ik moet naar 3 verschillende dokters... (ben namen even vergeten, sws gynaecoloog)

Okee - kennelijk is er wel een en ander aan te pakken volgens de huisarts, dus is er kans op verbetering! In principe goed nieuws zou ik momenteel denken...
Afdeling potjeslatijn: de gynaecoloog (vrouwenarts) zal de pil denk ik bekijken; voor de schildklier zal een endocrinoloog ("iemand die verstand van hormoonklieren heeft") op het programma staan - bloedstolling valt denk ik onder cardiologie (letterlijk is dat 'kennis van het fysieke hart', maar de bloedvaten en het bloed zelf doen ze ook), maar er bestaan ook hematologen (bloeddeskundigen) of wellicht ga je naar de trombosedienst (trombose is een ongewenst stolsel).

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-16 10:54

gisteren naar de cardioloog geweest, mijn hart is gezond, ik heb vitamine B6 en calcium voorgeschreven gekregen, ik heb waarschijnlijk een te traag werkende schildklier , alle symptomen kloppen... en vandaag wordt er gebeld naar de klierendokter, mn ma heeft last van een te snel werkende schildklier en bij (nieren of schildklier, niet onthouden)ook heeft ze waarschijnlijk een andere ziekte (vermoeidheidsziekte, geen pfeiffer , maar de blijvende ernstige versie die pas laat ontdekt kan worden, mn ma loopt er al 30 jaar mee) ik maak mijn stripje van de pil af en stop dan, in juli een afspraak met de (gynaecoloog?) degene die er meer verstand van heeft.

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-16 20:18

ik ben gisteren een week te vroeg door mijn pil heen ongesteld geworden(heftig!) en kreeg een bloedneus(heb ik eigenlijk nooit) aangezien ik dus al ging stoppen na dit stripje lijkt mn ma het beste als ik nu vandaag meteen ermee stop, gisteren voor de laatste keer geslikt moest het even meededelen dacht ik zo...

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-16 14:17

ik was gisteren van vroeg tot laat in het ziekenhuis, ben naar de gynaecoloog geweest (die een dag terug was uit amerika) heb de pil weer voorgeschreven gekregen en kijken hoe het dan weer gaat, ook moet ik morgen wéér bloedprikken , we gaan onderzoeken starten ...ben benieuwd...de uitslag van het bloed prikken laat dan 6 weken op zich wachten ...(we waren bij de klierendokter, die startte de onderzoeken)

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-16 23:15

ik had trouwens nog bloed laten prikken, allereerste keer dat ik geen helse pijn voelde, een wonder dat er nog zo'n dokter bestaat, ben er erg blij mee!
gaat in totaal 6 weken duren voordat de uitslag er is , heb 3 buisjes afgestaan, mijn moeder 4 , was geloof ik een week geleden(of 2??), sorry voor het late nieuws!

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-16 23:27

Dinsdag krijg ik om 6 uur 's avond de uitslagen van de bloedtesten,ben benieuwd wat eruit komt ( en of er wat uit komt!) wie wil duimen???

marjo1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 22:49

Spannend TS, hopelijk valt het mee! Succes met wachten