Eten waar je niet (veel) op hoeft te kauwen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mingming

Re: Eten waar je niet (veel) op hoeft te kauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 19:37

Ontbijtdrink? Vult best wel.

Verder yoghurt/kwark met gepureerd fruit of jam.

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 19:39

Gewoon alles waar je de staafmixer in kan zetten.
Groene smoothies, overnight oats, ontbijt in een potje, soep en dan een zacht broodje erin gooien, dat is zo zacht en als je het broodje in kleine stukjes scheurt slik je het zo door.
Let op met yoghurt of melk, daar krijg je meer slijm van in je mond en blijft er meer rommel in je mond plakken. Sowieso na het eten een glaswater

AnneLieff

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 20:00

Ojee. Ik heb een aantal weken geleden 1 verstandskies laten verwijderen. Wat een pijn! Respect dat je ze er alle 4 tegelijk uit hebt laten halen! _/-\o_
No way, dat ik ooit nog terug ga! :+

Ik heb vooral geleefd op alle soorten vla/yoghurt, macaroni met pastasaus en kaas, alle soorten soep(tip: veel groente lekker lang meekoken,kun je het zo naar binnen slurpen), breakers, alles van fruit wat in een blender kan, (wok)noodels, spinazie wokken met feta (evt. Met spekjes), bloemkool,brocoli,aardappels,aardappelgratin.

En vooral alles lekker prakken :Y)

Ik neem aan dat je medicijnen hebt gekregen...
Ik Heb die zakjes medicijnen gebruikt ibuprofen600 en overdags tussendoor 2x 2 asprines500(naar mijn idee werkte die asprines veel beter)

Sterkte komende week!

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-16 20:17

Daarom ben ik zo blij dat ik alles in 1x heb laten doen! 1x pijn, 1x niet kunnen eten en maar 1x thuis zitten zielig zijn :')

Heb geen medicijnen meegekregen maar heb een aantal strips ibuprofen en paracetamol achter de kiezen inmiddels ja :+

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 20:19

Olvarit.

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 22:43

HTT -> MWS

nameless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 22:52

Ik leef al twee weken op yoghurt en brinta, men wat doet dat zeer zeg :+ Op stage eet ik dit ook, kauwen lukt mij echt niet. Soep, smoothies, ontbijtdrink en brood zonder korstjes :')

Oja en zoveel koelen als je kan, ik ben bij thuis komst niet direct begonnen met koelen met als resultaat 2 dikke wangen. En nee dat is niet erg charmant....

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-16 05:38

Ik heb er ook bijgelopen als een dikke hamster :')
Zwelling is nu gelukkig weg, blauwe plekken zijn ook al bijna niet meer te zien.

Ik heb voor vanmiddag wat pasta gemaakt met zachte groente en hele kleine stukjes kip, en voor de kleine pauzes wat brood(zonder korstjes inderdaad hihi). Benieuwd of ik het de hele dag volhoud!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 06:59

www.joylent.eu
Ik kan super slecht ontbijten, dus daar gebruik ik dit voor.
Ik vind het ideaal.
Ik vind zelf banaan het lekkerst.

Jelloy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 07:42

De blender maakt het voor je! ;)
Heb jaren terug mijn onderkaak gebroken gehad en toen zat alles dichtgensnoerd kon alleen slikken, de blender ging overal mee naartoe! :Y) Je went aan de smaak, uiteindelijk was alles lekker wat ook maar vulden. :j

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 10:16

ryukapple schreef:
Hero fruitontbijt erg lekker en vult ook best goed (al moet ik zelf altijd wel de hele fles leegdrinken) ik neem het zelf ook wel eens als ik een x heel vroeg op moet en ik dan een gewoon ontbijt niet op krijg

1 liter water vult ook heel goed....

maak lekker een smoothy van magere yoghurt (of water) met groenten en/of fruit. Heel voedzaam, je haalt je vitaminen weer binnen en je bevordert dus je herstel.