Oeps, heb een beetje stom zitten googelen en zie nu voorbij komen dat wanneer maagpijn gepaard gaat met kaakpijn en doorgaans wordt aangeraden om 112 te bellen? Behoorlijk overtrokken natuurlijk maar wel extra motivatie om eens niet laks te zijn met langsgaan bij de huisarts
Ik had maagpijn dat doortrok naar sleutelbeen en kaak. Werd meteen opgenomen omdat het ook voelde als pijn op de borst. Gelukkig was het een verkeerde manier van ademhaling wat kwam door maag- en middenrif klachten die weer ergens anders uit voorkwamen.
Bij mij in de familie slikken ze ook concerta ivm ADHD. Nu heeft 1 persoon door de concerta ook last van hartkloppingen e.d. waardoor ze ook bètablokkers heeft gekregen. Wilt niet zeggen dat het hetzelfde is. Maar concerta geeft ook soms bijwerkingen natuurlijk.. Misschien de bijsluiter nalezen?
Als het echt maagzuur zou zijn zou het met omeprazol oid toch ook beter moeten gaan denk ik..
Hartkloppingen heb ik van concerta niet, die had ik van de kortwerkende versie (ritalin) wel heel erg. Vond het moeilijk om die te doseren waardoor ik af en toe in idiote pieken qua medicatie zat, en daarna weer in flinke dalen. De problemen met mijn hartslag zijn in principe ook verdwenen toen ik stopte met ritalin en dus overstapte, vandaar dat ik het zo raar vind dat dit probleem pas een paar weken geleden op is komen zetten.
Omeprazol heb ik hier liggen, ik kan het wel proberen mocht ik ergens in de aankomende dagen weer een aanval krijgen. Toch vind ik het met deze klachten een beetje eng om zomaar zelf te gaan dokteren, heb paracetamol geprobeerd en dat werkte niet en dat is eigenlijk ook hoe ver ik wil gaan.
Ja dat snap ik, een afspraak bij de dokter is nog steeds de verstandigste keuze.
Wilde er alleen mee zeggen dat concerta ook bijwerkingen kan geven, dus dat je t misschien in die hoek zou moeten zoeken. Niet dat je daar zelf wat aan hebt want de dokter is de enige die je er mee zou kunnen helpen.
Ik hoop in ieder geval dat je het snel boven water hebt!