Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Isapaardje schreef:@Eifelopfok; ja die zooltjes heb ik oa gehad (of heb ik nog, maar gebruik ze niet meer).
@Nijland; staat ook op de verpakking dat je langzaam moet opbouwen. Deed ik ook; eerst nam de pijn inderdaad af, daarna kwam hij in ergere mate terug (net als acupunctuur deed).
Dry needling ook naar gekeken, maar net als shockwave therapie nog niet uitgeprobeerd.
Er is dus nog veel mogelijk.
En ja dat crocs geen ideale schoenen zijn, geloof ik zonder meer.
Maar het zijn wel schoenen waar ik direct mee kan lopen. Ook 's morgens als ik met pijn overeind kom, kan ik direct mijn voet belasten als ik die 'sloffen' aandoe. En ik denk dat pijnvrij lopen toch ook erg belangrijk is; want dan kan die ontsteking tot rust komen.
Isapaardje schreef:@Eifelopfok; ja die zooltjes heb ik oa gehad (of heb ik nog, maar gebruik ze niet meer).
@Nijland; staat ook op de verpakking dat je langzaam moet opbouwen. Deed ik ook; eerst nam de pijn inderdaad af, daarna kwam hij in ergere mate terug (net als acupunctuur deed).
Keet schreef:Denk juist dat het meer tot rust komt als het wel zeer doet om te lopendan belast je je voeten minder