Ik kwam helemaal niet aan gedurende mijn zwangerschap.
Toen mijn kind was geboren, bleek ik 8 kilo te zijn afgevallen ten opzichte van mijn gewicht voor de bevalling. Niemand die daar iets mee deed. Niet tijdens en niet na de bevalling.
Tijdens de zwangerschap geen last gehad van misselijkheid of braken. Eten ging goed, hoewel soms wat minder ruimte. Maar dat is niet gek.
Verloskundige thuis en in ziekenhuis deden er niets mee. Ik mocht wel wat gewicht kwijt, maar toch vind ik het raar dat men niet verder keek. Achteraf blijk ik flink ziek te zijn geweest. Ik ontwikkelde astma en heb schade opgelopen aan mij longen omdat het niet op tijd werd ontdekt en behandeld. Ik viel af vanwege stress voor het lichaam en het harde werk dat mijn lichaam moest verrichten door de benauwdheid.
Zwanger of niet, bij onverklaarbaar gewichtsverlies zou men altijd moeten kijken waar dat vandaan komt.
Helemaal niets aankomen tijdens een zwangerschap klopt niet en betekent dat je in feite gewicht aan het verliezen bent.
Ts, in jouw geval is er wel een verklaring voor je gewichtsverlies. Dan zou ik me geen zorgen maken.
Laatst bijgewerkt door Boras op 25-03-16 23:07, in het totaal 1 keer bewerkt