WinSel schreef:Bedankt voor jullie reacties
Ik wil graag wat van mijn buik en bovenbenen af. Toch maar weer gaan hardlopen dan ? En volhouden haha
Ik fiets sowieso 4 dagen in de week naar m'n werk maar verder doe ik eigenlijk niks qua bewegen
Abeltje ik woon in Wildervank. Jij dan ?
Ik zal de apps vanavond eens bekijken![]()
Maatje zoeken is makkelijker gezegd dan gedaan.... vriendin die het dichtste bij woont werkt in ziekenhuis dus altijd onregelmatige tijden en ik weet van mezelf dat ik echt vaste dagen moet prikken om bijvoorbeeld te hardlopen
Ik woon in Lewenborg. Misschien net te ver om af te spreken om samen te lopen, maar wat je wel kan doen is de nike running app downloaden en mij dan opzoeken om als vriend toe te voegen. als je vrienden bent op de app kan je namelijk doelen stellen ( wekelijks, maandelijks, afstand, tijd). Je kan bijvoorbeeld met elkaar afspreken om die week in totaal 10 km te rennen. Iedere keer dat je gaat houdt de app bij hoeveel je gelopen hebt en voegt dat toe aan je totaal. Zo kun je dus ook op afstand elkaar motiveren om te blijven lopen!

Als je dat wat lijkt dan moet je me maar opzoeken op de app. M'n gebruikersnaam is lieke_runs.