Aantal kilo afvallen, hoe volhouden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 13:03

WinSel schreef:
Bedankt voor jullie reacties

Ik wil graag wat van mijn buik en bovenbenen af. Toch maar weer gaan hardlopen dan ? En volhouden haha

Ik fiets sowieso 4 dagen in de week naar m'n werk maar verder doe ik eigenlijk niks qua bewegen

Abeltje ik woon in Wildervank. Jij dan ?

Ik zal de apps vanavond eens bekijken :)

Maatje zoeken is makkelijker gezegd dan gedaan.... vriendin die het dichtste bij woont werkt in ziekenhuis dus altijd onregelmatige tijden en ik weet van mezelf dat ik echt vaste dagen moet prikken om bijvoorbeeld te hardlopen

Ik woon in Lewenborg. Misschien net te ver om af te spreken om samen te lopen, maar wat je wel kan doen is de nike running app downloaden en mij dan opzoeken om als vriend toe te voegen. als je vrienden bent op de app kan je namelijk doelen stellen ( wekelijks, maandelijks, afstand, tijd). Je kan bijvoorbeeld met elkaar afspreken om die week in totaal 10 km te rennen. Iedere keer dat je gaat houdt de app bij hoeveel je gelopen hebt en voegt dat toe aan je totaal. Zo kun je dus ook op afstand elkaar motiveren om te blijven lopen! :D
Als je dat wat lijkt dan moet je me maar opzoeken op de app. M'n gebruikersnaam is lieke_runs. :)

Dottie0991

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 13:06

Probeer voor jezelf eerst te bedenken waarvoor je het doet, een maatje zoeken om mee te gaan sporten is leuk maar is wat mij betreft niet de manier, wat als dat maatje na 3 keer zegt ik vind het toch niet leuk? Begin bij jezelf en afvallen houd niet in als een diehard gaan sporten..
Vooral geen onzin dieet doen waarbij je shakes drinkt of te weinig calorieën binnen krijgt want die zijn er in no time weer aan.
Ben zelf 35 kilo afgevallen door vooral niet te moeilijk te doen, pb me gerust als je meer wil weten.

_Maggy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 13:18

Als je wilt afvallen en het eraf wilt blijven houden, zou ik je levensstijl veranderen. ( dit advies heb ik een keer gekregen op de sportschool)
Ze gaven me toen voorbeelden zoals: met een verjaardag, wil je hapjes of wil je een stukje taart?
Dus dan mag je eigenlijk nog wel wat eten maar wel met mate en val je waarschijnlijk minder snel terug.
Ook volg ik veel sportieve facebookpagina's voor inspiratie van leuke gerechten of leuke sportactiviteiten. Maar hierop zie ik ( en merk ik zelf ook ) dat kracht training een hele belangrijke bron is om af te vallen ( werkt langer door ook :D) Hierbij loop ik soms ook hard en of doe een groepsles qua conditie ;).

Als je eenmaal begint en je gaat verschil zien dan kan dit waarschijnlijk ook een grote drijfveer zijn om door te gaan!
Succes ermee iig!