De meest rare dromen van bokkers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 11:16

Ik droomde gister dat mijn schoonzus trouwde. Ik moest alles voor haar regelen, en ze wilde alles maar dan ook alles in het Turqoise. Ook de gasten moesten turqoise kleding aan. Ze had een hele hoge hoed op met ballonnen eraan in 3 tinten turqoise. Ze was heel kritisch en bitchy op alles wat ik organiseerde. Tijdens de trouwerij wilde haar zus haar paard stelen, dus daar moest ik ondertussen ook nog achteraan, en ze was echt heel chagrijnig, want hoe moeilijk was het nou om een hele bruiloft te organiseren en tegelijkertijd de stallen in de gaten te houden.... :x

Wazig, mijn schoonzus is allang getrouwd en gewoon traditioneel in het wit. Het is geen chaggo type maar juist heel lief. Als er iets geregeld moet worden doet ze dat juist het liefste zelf. Een paard heeft ze wel maar die staat gewoon netjes op een pensionstal en haar zus heeft helemaal niks met paarden... :z

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 11:35

hannelover schreef:
ik heb een keer gedroomd dat ik aan het slapen was en er allemaal t-rexen door mn straat heen liepen in lag dus bang onder mijn dekens en opeens ging mijn rolluik omhoog en zag ik zo'n t-rex oog :')

Die waren dus ook ontsnapt uit Jurassic Park, net als die Velociraptor van mij.

RoosMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 11:35

Palmera schreef:
Ik droomde nog niet zo lang geleden dat ik een ei had gelegd :')

Het kan nog erger hoor :')
Ik droomde dat ik drachtig (ja drachtig :') ) was van een veulentje en dat ik beviel in een ruitersportzaak hier in de omgeving.. Heeel normaal :+ :Y)

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 11:46

@cayenne Hahaha super awesome droom!

@Eline At die persoon dan ook 2x zo veel, omdat ie twee hoofden had? :')

Denk dat het de nacht van de wazige dromen was :+ ik moest naar de gevangenis (geen idee waarom), maar ik moest er wel zelf heen, maar ik was continue aan het uitstellen. En toen kwamen ze me zelf halen. Vaagheid. :')

Ashley5

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 11:54

Ik heb vele rare dromen gehad.

In mijn meest recente droom was ik op groot landgoed aan het helpen om een markt op te zetten. Verderop zag ik in ene een Ivysaur (Pokémon) lopen. Al snel kreeg hij mij ook in de gaten. Daarop rende hij in hoog tempo op mij af tussen de mensen door, dus ik zette het ook op een lopen!
Gelukkig besefte ik opeens dat ik aan het dromen was. Dus ik draaide mij om en bleef staan. Ivysaur kwam nog steeds keihard op mij afgerend en stopte 5 cm. voor mijn gezicht. En ik maar blijven denken: 'Het is een droom! Het is een droom! Het is een droom!'
En toen was alles goed! Aangezien de markt in volle gang was, gingen wij samen tuinieren, zodat het landgoed er wel knap uit zou blijven zien.

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 11:57

Hhaha die van die voliere! :')

Ik ben ook een rare dromer!

Vorige week zaterdag naar een festival geweest waar je in hottubs kon opwarmen. (pussy lounge wintercircus) Ik had dus gedroom van de week dat ik naakt in zo'n hottub ging zitten, vervolgens naakt over het festival liep, door een voetbalwedstrijd (? :') ) om naakt naar mn tent te lopen die in een sportzaal stond.. Was gewoon heel normaal, verder was iedereen gewoon gekleed, maar ze keken me niet raar aan :')

kwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 03:29

Die onsamenhangende dromen waar in je dan opeens van de ene naar de andere plaats gaat,vind ik super frustrerend. Dat komt omdat ik héél lang één droom gehad heb.

Ik zat dan in een spel, en moest van de winkel naar huis lopen. Er zijn verschillende stukjes waar je langs komt/kan komen. De bult, brandgang, en twee speelplaatsen.
Ik moest thuis zien te komen, maar die onderdelen wisselden dan steeds. Er zat zelfs een timer links onder in het beeld.... en ik maar rennen, ben nooit thuis gekomen.

Ik ben nu net wakker geworden van een droom dat ik in een oorlog zat. De omgeving leek verdacht veel op onze manege, maar net niet helemaal.
Ik was samen met mijn broer en we moesten keihard rennen, want we werden beschoten. Uiteindelijk schuilden we ergens en gooide ik hem een pistool toe. Ik was een beetje verbaasd, want hij was wel heel erg klein om iemand in een auto te beschieten. En ploep scene overnieuw met een groter geweer.

Ondertussen werd ik al langzaam wakker. Ik hoorde mezelf heel zwaar ademen, en het klonk alsof mijn tong tussen mijn tanden klapperde.
In mijn droom was ik ook super buiten adem.

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 03:54

Ik onthoud zoveel dromen, ik kan wel een boek schrijven.

Een hele aparte droom van mij was met het WK voetbal.
Ik was mijn hond kwijt en zocht overal in huis. Mijn moeder zei dat hij vast verstopt was dus ik keek in de wc pot, koelkast, vriezer etc.
Toen ik de wasmachine hoorde draaien rende ik er naar toe en ja hoor daar zat hij in!
Maar hij was helemaal oranje. Bill van Tokyo Hotel stond erbij te lachen (ik had daar dus helemaal nooit iets mee? Blijkbaar een keer weer ergens voorbij zien komen _O- ) want volgens Bill moest mijn hond oranje gewassen worden voor het WK.

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 14:01

Hahaha welk WK ? :')

Ik heb vannacht gedroomd dat de straat waar we 7 jaar gewoond hebben, maar sinds een half jaar weg zijn, de loterij had gewonnen. Ik was zóó boos, iedereen die daar woont had een groot huis en 2 dure autos op de oprit, terwijl het bij ons niet zo lekker ging. Kon het echt niet hebben :')

Evercreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 14:05

Ik val heel vaak uit een boom, en net voordat ik de grond raak schrik ik wakker. Echt even zo'n paniekmomentje als ik wakker word, val meestal wel snel weer in slaap.
Ik heb gehoord dat dit soort dromen een betekenis hebben, zou alleen niet weten wat. :')

Vroeger had ik echt vreselijke nachtmerries, dat ik letterlijk gillend wakker werd. Ik heb mezelf toen aangeleerd om mezelf wakker te kunnen maken wanneer dat weer gebeurd. Sindsdien nooit meer nachtmerries gehad.

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 14:08

Ik heb heel vaak dat ik gewoon m'n stem kwijt ben.
Kan te maken hebben met het feit dat mijn uitleg over dingen vaak als veel te lang wordt ondervonden.
Zal mij een zorg zijn mijn brein verandert zichzelf niet dus heb er rekening mee te houden.

Sarah_Fons

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 14:13

Cayenne schreef:
Ik heb ooit een aparte droom gehad, pfff :')

Ik heb dus een voliere in de achtertuin waar ik heel fanatiek mee bezig ben.
In mijn droom had ik het vermoeden dat mijn vogels illegaal hennepzaadjes aan het dealen waren. Ik ging dus undercover ( :') ) infiltreren in mijn eigen voliere en tussen de vogels op stok zitten fluiten om niet op te vallen. Toen kwam ik erachter dat Pyriet en Yeti inderdaad dealtjes sloten onder de andere vogels en heb ik de zaadpolitie gebeld om hen te laten arresteren :')

En nee, ik drink geen alcohol en gebruik ook geen drugs :')

Hahahaha, geweldig!! _/-\o_

Ik droom de laatste tijd allemaal erge dingen... Vorige week dat het paard van een vriendin dood was, eergisteren dat het gezicht van mijn vriend afgebeten was door een hond en deze nacht waren we met de paarden in het bos aan het wandelen. We stopten onderweg even en ineens waren er nog een aantal andere mensen met paarden. Enkele van die paarden begonnen zo'n kabaal te maken, echt superluid hinniken en brullen. Opeens viel het paard van mijn vriend neer op de grond omdat hij hierdoor een hartstilstand gekregen had... :\ :\ Echt bizar! Normaal droom ik altijd leuke dingen en nu op een paar dagen tijd zoiets... Vraag me ook wel af of het iets betekent!

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 14:18

sorry, geen input..maar ik ga echt helemaal stuk om de verhalen hier, fantastisch! :') :')

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 17:33

ik had vannacht gedroomd dat me tand uitviel en ik een nieuwe tand ging maken van play doh klei :')

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 17:44

Jup.
Vannacht gedroomd dat mijn linkerarm was gebroken, röntgenfoto laten maken alles erop en eraan. Kom ik in de gipskamer, knipper ik even met mijn ogen, zit verdorie mijn réchterarm van vingers tot schouder in knalroze gips. :') Ik boos op de arts, mijn linkerarm was toch gebroken? Arts nog bozer op mij omdat "ik geen medische opleiding heb gehad en dus niks wist".
Hij mocht alleen rechter armen ingipsen, mocht ik mn linker ook willen laten doen moest ik maar wachten tot zijn collega terug was van vakantie _O-

gita1501

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 18:21

Cayenne schreef:
Ik heb ooit een aparte droom gehad, pfff :')

Ik heb dus een voliere in de achtertuin waar ik heel fanatiek mee bezig ben.
In mijn droom had ik het vermoeden dat mijn vogels illegaal hennepzaadjes aan het dealen waren. Ik ging dus undercover ( :') ) infiltreren in mijn eigen voliere en tussen de vogels op stok zitten fluiten om niet op te vallen. Toen kwam ik erachter dat Pyriet en Yeti inderdaad dealtjes sloten onder de andere vogels en heb ik de zaadpolitie gebeld om hen te laten arresteren :')

En nee, ik drink geen alcohol en gebruik ook geen drugs :')

:') :') :') :') :') :') :') :')

Kashmino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 18:33

Sommige dromen hier zijn echt geniaal :')

Ik heb ook nogal vaak rare dromen, maar het toppunt was toch echt dat ik opgegeten werd door een heel grote hamburger. Dat was echt heel eng en volgens mijn vader was ik de hele tijd "Hamburger alert! Hamburger alert!" aan het roepen. Het geroep eindige volgens hem met "Aaaaahhhh!" (waarschijnlijk werd ik toen opgegeten :') )

Ook ben ik weleens een grassprietje geweest in spriet-town. Was ook nogal ehhh... eigenaardig.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 18:45

Heerlijk topic :')

Ik heb als ik veel stress heb altijd één kloterige droom.
Het begint heel lieflijk, ik ben ergens in een dorpje om op een huis te passen. De familie die daar woont vertrekt, ik blijf achter met wat mensen die ik vaag ken en hun jongste dochtertje.

Het wordt zegmaar echt gefilmd als een bioscoopfilm, en er beginnen vreemde dingen te gebeuren, die vage kennissen kan ik soms opeens niet meer vinden en dan zijn ze er weer gewoon. Er is blijkbaar ook iets anders aan de hand in dat dorpje, twee detectives zijn daar aan het onderzoeken. Ik heb nog steeds geen idee wat, na 600x deze droom gehad te hebben :')

Ik trek heel de tijd op met dat jongste dochtertje, die is er heel de tijd bij. En dan op den duur in een grote schuur waar ik iemand zoek kijk ik om naar dat meisje en heeft ze geen ogen meer, alleen maar zwarte gaten.

En dan kom ik er dus achter dat iedereen in de droom al heel de tijd dood is, het zijn geesten :') Als ik dan het dorpje in ren hebben de twee detectives wat huisjes gevonden die vol liggen met lijken.

Zo eindigt de droom en ik word iedere keer doodsbang wakker, dat meisje is zo verschrikkelijk eng :+

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 18:47

Of dan heb je een James Bond-achtige setting, inclusief James Bond zelf. Vette actie en romantiek. Totdat meneer weg wil racen... op een bed die ineens een soort formule 1 wagen is geworden. Dat je hem dus dus echt op bed ziet zitten en doen alsof ie stuurt en je dus een bed door de straten heen zit racen... >;) Geen warme chocolademelk meer voor het slapen. :+

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 18:49

ik had gedroomd dat ik een ninja was :+

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 18:50

jeetje wat een dromen

de meeste vreemde die ik laatst had was dat ik met mijn moeder en zusje in een soort ouderen bungalow park was en daar waren zombies ... mijn zusje werd aangevallen en ik moest haard dood schieten voor zij in zo een zombie veranderde ..

ik heb echter niks met zombies -O- kijk er nooit na

Fleur_a

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 18:54

ik droom heel vaak over mensen die ik ken en dan heel realistisch :?

Ivjee1213

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 19:05

Raap me op :')

Ik droomde laatst dat ik een date had met een jongen waar ik al heel lang mee app. Maar toen ie eenmaal bij mij was, liep ik met een scheermesje tussen mijn tanden rond omdat ik de hele tijd mijn bikinilijn wilde scheren omdat we in de jacuzzi gingen (die we in real life niet hebben). Toen ik even naar boven was geweest om mijn bikini aan te doen, ging die jongen ondertussen met mijn moeder vrijwel naakt in de de jacuzzi zitten... Toen ik aankwam lopen zaten ze gezellig elkaars rug te masseren en mij te vertellen hoe zen en rustgevend het wel niet was :')

Ilse_1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 19:26

Ik heb vannacht nog zo fantastisch gedroomd...
Het was oorlog en het was verboden om pups te hebben. Ik had net boodschappen gedaan en ging even met de fiets weg. Toen ik thuis kwam lagen er plakjes vleeswaar op het aanrecht in de vorm van een vlinder.
Dat was natuurlijk een geheime aanwijzing dat iemand een pup van een vlinderhondje had ondergebracht in mijn huis. (Duhh :') )
Net toen ik de pup had gevonden kwamen er militairen het huis binnenvallen. Ik ben naar de stal gerend, die opeens aan huis was ipv 2 km verder. Ben op m'n paard gesprongen en met de nekring om weggegaloppeerd. Drie puppies in m'n vest en gaan!!

M'n vriend vond het niet zo'n leuke droom want ik had echt een soort van echt gerend al liggend in bed en m'n matras elleboogjes gegeven en mijn vriend een paar keer geschopt 8-) alles voor de puppies!

mie123gieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 19:38

Ik droomde dat ik Vice President was in Amerika, Obama had het geweldige idee om katten de macht te geven en ik ging er tegen in. Obama werd boos dus ik werd opgesloten zodat de katten toch de macht konden krijgen. Dat was geen goed idee want de katten vermoorde Obama en veroorzaakte een derde wereld oorlog. In het laatste gedeelte van mijn droom stond ik bij Obama's graf zodat ik de "ik zei het toch." Speech kon geven.

Dus ja dat was raar wakker worden :')