Als je in die spieren knijpt doet dat geen zeer? Dat heb ik 9 vd 10 keer wel. Liggen en wakker zijn is ook rusten zou alleen je telefoon enzo wegleggen.. :p
Ik heb al jaren een bril maar weet gewoon dat als ik hoofdpijn begin te krijgen op regelmatige basis die steeds heftiger word dat ik mijn ogen moet laten nakijken. Begin nu ook weer af en toe hoofdpijn te krijgen dus ga binnenkort weer laten nakijken. De laatste keer dat dit gebeurde vis bijna 4 jaar geleden en toen waren mijn ogen ook ongemerkt achteruit gegaan. Dus dat het hier geopperd word is niet zo heel raar.
roekes
Geplaatst: 28-02-16 07:40
Misschien heb je een overgevoeligheid voor ibuprofen. Ik krijg er enorme hoofdpijn van. Heb je een blauwfilter geïnstalleerd op je mobile of ander computerscherm? Sinds ik die gebruik gaat het bij mij een stuk beter met de hoofd/oogpijn
Opticien vind ik een dingetje en als je niet kan slapen leg je telefoon weg
Over het meer dan 7/8 u slaap: dat is best wel onzin. Ieder mens verschilt dus er is geen grens te stellen ik ben ongev 9 uur slaap nodig zeker maar langer dan 10u of korter dan 7,5u kan je me een zombie noemen haha
Ik kom net van de huisartsenpost terug, ik had een wat lage bloeddruk maar ze wisten verder ook niet wat het was.. als ik misselijk begon te worden moest ik meteen terug bellen en gaan ze bloed afnemen
Even een update. Afgelopen maandag heb ik toch voor de zekerheid bloed geprikt. Ik ben de afgelopen dagen heel duizelig, ben vandaag bijna van de trap afgevallen.. Het gaat dus nog niet heel goed, ik zit ook onder de blauwe plekken..
Maar morgen hoor ik de uitslag, dus hoop dat het niks ergs is.