_Nelleke_ schreef:Resistance schreef:Producten met tea tree erin! Vergeet alle dure troep van bijvoorbeeld clinique en dat soort merken. Ja, je huid gaat er misschien mooier van uitzien, maar in sommige producten zit gewoon plastic.Wil je dat op je huid? Nee.
Ga daarom aan de natuurlijke producten!Bij the Body Shop heb je allemaal productlijnen, waaronder de Tea Tree. Het helpt om een natuurlijke, gezonde vocht- en vetbalans in je huid te creëren. Bij de Tuinen heb je ook een Tea Tree lijn. Ik gebruik daarvan de dag- en nachtcreme, en het is werkelijk wonderlijk! Mijn huid is nooit zachter en frisser geweest.
Van The Body Shop raad ik je deze aan:
http://www.thebodyshop.nl/mobile/#/prod ... ree/58325m
En van de Tuinen dus de dag- en nachtcreme.
Overigens kan je je in the Body Shop zelf ook laten adviseren. Ze hebben nog veel meer natuurlijke productlijnen, bijvoorbeeld Fuji Green Tea of Aloe Vera. Er zit altijd wel wat tussen wat bij jouw huid past. En het mooiste: Er zit geen troep in.
Zorg in elk geval waar je het over hebt voordat je onzin verkondigd over bepaalde merken en ingredienten.
The Body Shop heeft inderdaad een aantal mooie producten maar ook een aantal minder mooie producten en the body shop maakt helaas veel gebruik van irriterende producten. Producten mogen misschien wel 'natuurlijk' zijn, ze zijn dan niet per definitie goed. Er zijn (helaas) een hele hoop natuurlijke producten die erg slecht zijn voor je huid en je huid zelfs kunnen beschadigen.
Helaas is het allemaal niet zo simpel en zwart/wit als jij zegt: synthetisch is slecht en natuurlijk is goed. Jammer dat je direct merken afkraakt waar veel mensen echt veel baat bij hebben, zonder dat je eigenlijk weet waar je over praat.
Dat producten van the body shop voor jou goed werken is natuurlijk super fijn, maar dat is voor iedereen persoonlijk.
Ik zeg niet dat synthetisch slecht is.

Je maakt mij niet wijs dat dat goed is.

En ik weet heus wel waar ik over praat.