Ongeluk, veel pijn in rug

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 01:23

De hap kan ook visites afleggen hè..

TS, les voor een volgende keer die hopelijk niet komt: bel in een dergelijk geval 112 en laat je nakijken. De meldkamer kan prima beoordelen of dat door een ambu moet gebeuren of dat ze je doorzetten naar de ha

bruintje123

Re: Ongeluk, veel pijn in rug

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 01:29

Maar die visites zijn niet voor vervanging van vervoer :)

Ts, misschien is het ook alleen maar beurs en niets aan de hand.
Maar beetje op je lijf passen mag wel (zegt iemand die dat op jou leeftijd ook niet deed)

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 01:34

Klopt maar ik lees hier in het topic over slapende benen (dacht ik iig net) dat is reden genoeg om TS niet zelf te laten rijden. Maar volgens mij was het al opgelost.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 01:37

Dat ben ik met je eens.
Ik denk ook nog steeds dat even bellen, al is het maar voor advies, verstandig is :)

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-16 01:40

Polly schreef:
De hap kan ook visites afleggen hè..

TS, les voor een volgende keer die hopelijk niet komt: bel in een dergelijk geval 112 en laat je nakijken. De meldkamer kan prima beoordelen of dat door een ambu moet gebeuren of dat ze je doorzetten naar de ha

Ik zal er de volgende keer zeker aan denken, ik wist niet dat het bij zoiets relatiefs kleins al zulke gevolgen kon hebben. Nu ga ik daar niet vanuit maar ik had er in de eerste plaats al geen flauw benul van.
Goed om nu te weten en fijn dat de mensen in dit topic me dit hebben vertelt en geleerd.

bruintje123 schreef:
Maar die visites zijn niet voor vervanging van vervoer :)

Ts, misschien is het ook alleen maar beurs en niets aan de hand.
Maar beetje op je lijf passen mag wel (zegt iemand die dat op jou leeftijd ook niet deed)

Op je lijf passen is soms wel een ding ja, schiet er wel eens bij in. Maar heb ook nooit wat dus vind het soms lastig in te schatten bij mezelf.

Polly schreef:
Klopt maar ik lees hier in het topic over slapende benen (dacht ik iig net) dat is reden genoeg om TS niet zelf te laten rijden. Maar volgens mij was het al opgelost.

Dit klopt, maar morgenochtend ga ik niet alleen. Mijn vriend haalt de auto op en rijd met mij mee. Had dit niet duidelijk gezegd zie ik nu. Is voor mezelf erg duidelijk dat het zo is maar natuurlijk voor jullie niet, even niet aan gedacht.
Zelf rijden is behalve onhandig ook onverstandig denk ik.

Mijati

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 08:56

Uit ervaring, soms is iets ogenschijnlijk kleins wel met levenslange gevolgen als je er mee blijft door lopen. Gedane zaken nemen geen keer, dus nu is het zoals het is. Je handelt naar wat jij op dat moment goed achtte. Hopelijk valt het vandaag mee bij de huisarts. Sterkte.

Mooblie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 13:25

Ben je al naar de dokter geweest TS? Ik hoop dat het uiteindelijk mee blijkt te vallen

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-16 15:06

Mooblie schreef:
Ben je al naar de dokter geweest TS? Ik hoop dat het uiteindelijk mee blijkt te vallen

Ja ben geweest. De spieren in mijn onderrug zijn gekneusd. Dus vervelend maar niets ergs.
Mag pijnstillers nemen maar niks geks doen, dus ook niet paardrijden oid. Daar baal ik nog het meeste van want nu ben ik aangewezen op anderen om haar beweging te geven..

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 15:31

Gelukkig maar. :)

Mooblie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 17:50

Vervelend dat je even rust moet houden, maar fijn dat het daar dan ook bij blijft!

Jeany

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 18:39

Schrikken zeg!
Gelukkig is het niets ernstigs en gaat het met de tijd vanzelf over.

Mijati

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 21:24

fijn dat het meevalt, succes met rustig aan doen.