Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
123bokt123 schreef:love_western schreef:Dit komt mij erg bekend voor. Was ook een slechte slaper. Altijd moe. Ook depressief. Niet meer naar school enzo.
Na het bloedprikken kwamen ze erachter dat ik een gigantische b12 en vitamine d te kort had. Ben begonnen met vit b12 injecties en vitamine d pillen. En ik ben een stuk opgeknapt. Heb weer de energie. En zit stukken beter in mijn vel.
Natuurlijk lost het niet direct alle problemen op. Maar het heeft wel een stuk geholpen.
Wel in de gaten houden dat de artsen de waardes serieus nemen. Want ik heb het wat gezeur gehad met 1 arts. Die vond mijn vitamine d waarde prima. Terwijl die volgens de norm veelste laag was.
Mijn moeder denkt ook dat ik b12 te kort heb. Mijn zus heeft dat en mijn moeder zelf ook. Maar ook al heb ik dat tekort. Dan moet ik wéér injecties waar ik ontzettend bang voor ben
123bokt123 schreef:Even niks geplaatst omdat ik even goed na heb willen denken. Ik wacht eerst mijn bloeduitslagen af voordat ik stop met werk. Als ik wel een vitamine te kort ben dan is dat dus op te lossen en hoef ik ook niet te stoppen met werk.
Ligt het niet aan mijn bloedwaardes en is het echt psychisch, dan moet ik dat eerst oplossen voordat ik weer begin met werken..
123bokt123 schreef:Even niks geplaatst omdat ik even goed na heb willen denken. Ik wacht eerst mijn bloeduitslagen af voordat ik stop met werk. Als ik wel een vitamine te kort ben dan is dat dus op te lossen en hoef ik ook niet te stoppen met werk.
Ligt het niet aan mijn bloedwaardes en is het echt psychisch, dan moet ik dat eerst oplossen voordat ik weer begin met werken..