Dan zou het je in principe niet extra hoeven kosten... Of misschien alleen de heenweg en dan terug met een collega mee, of andersom?
Lastig hoor, ik weet hoe je je voelt

Moet ook overal heengebracht worden...
Beterschap

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_suus19_ schreef:Omg van die 2 reacties word ik niet heel blij hahais dat wel weer goed gekomen bij jullie?
Het was ook een beetje vreemd. Er zijn meerdere dokters bij geweest omdat het moeilijk te zien was wat het probleem was en het een breuk is die ze zelden tegenkomen. Ik kon er niet goed uit opmaken of het nou wel meeviel en het voor de zekerheid toch even in het gips moest (was maar klein los stukje) of dat het best erg was omdat het helemaal los was dat stukje.. Iedereen vertelde ook maar een half verhaal om vervolgens weer iemand anders te laten komen.
Geloof dat er wel een arbo dienst is idd, daar moet je je ook ziek melden geloof ik? Zal hun wel bellen voor advies, goede tip!
Autorijden ga ik ook zeker niet doen hoor!
Brainless schreef:Citaat:Die 'volledige rust houden' die je van het ziekenhuis meekrijgt is ook maar zo formeel.
Nee dat is niet formeel.
Als er een botje nog rondzwerft (die vast moet groeien) is rust juist heel belangrijk.
Ik heb wat gebroken gehad en moest juist (zeer beheerst) bewegen.
Dus volledig rust houden is niet een standaard antwoord.
Quir schreef:Trombose spuiten krijg je trouwens altijd zodra je (been) in t gips komt (of zodra je bedlegerig wordt en na elke operatie) en je geen kind meer bent. Heeft verder niets met de ernst te maken. Maar je wilt geen trombose inderdaad. Heb nu meerdere keren trombose gehad in benen en longen (en hersenen). Dus wel netjes spuiten, prikken vallen reuze mee, zeker vergeleken met trombose haha.
_suus19_ schreef:In de auto zitten is idd zeer pijnlijkritjes naar het ziekenhuis waren niet erg plezant, maar naar m'n werk is gelukkig veel snelweg.
Misschien is het idd toch slim om nog even te bellen, want op m'n werk hadden ze zaterdag al meteen zoiets van 'met je been omhoog zitten kun je hier ook wel' en dat is ook wel gewoon zo.. Maar aan de andere kant wordt het dan wsl een of andere schuin zit houding de hele dag achter dat bureautje en heb ik na 4 weken last van m'n rug. Lastig hoor..
Spuiten moest in m'n buik. Bedankt voor de tip van het langzaam spuiten, deed vandaag heel snel, dacht kan er maar vanaf zijnmaar brande wel idd
Quir schreef:Gewoon lekker thuis blijven en zeker niet op t paard klimmen! Je wordt niet voor niks in t gips gedaan...
Trombose spuiten krijg je trouwens altijd zodra je (been) in t gips komt (of zodra je bedlegerig wordt en na elke operatie) en je geen kind meer bent. Heeft verder niets met de ernst te maken. Maar je wilt geen trombose inderdaad. Heb nu meerdere keren trombose gehad in benen en longen (en hersenen). Dus wel netjes spuiten, prikken vallen reuze mee, zeker vergeleken met trombose haha.
Beterschap!