Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Daarnaast hebben vrouwen - vaker dan mannen - een of meer van de volgende klachten:
pijn in de bovenbuik, kaak, nek of rug
pijn tussen de schouderbladen
kortademigheid
extreme moeheid
duizeligheid
onrustig gevoel, angst, snelle ademhaling
misselijkheid of braken
LadyMadonna schreef:Waar ik wel mee zit mbt ecg.... Op het moment dat er niks aan de hand is, en m'n hart normaal doet tijdens de ecg, heeft het dan nut? Aangezien het niet continu is.
...
.
) ook wel zorgen maakte omdat je toen geen baan kon vinden. Hoe is het nu met je werkkamer (had je hier geen last van schimmels ofzo?) en zijn die perikelen opgelost? LadyMadonna schreef:Toevoeging: wat er wel verandert is, is dat ik mijn paard heb verkocht in augustus, daardoor beweeg ik veel minder. Ben toen gelijk gaan fietsen maar dat ligt eigenlijk door het weer sinds november stil. Ik durf het nu ook niet goed op te pakken omdat er ergens toch een stemmetje zegt dat ik mijn hart niet wil belasten.
Ook kwam de psygoloog tot de conclusie dat ik een piekeraar ben (joh... Vertel me eens wat nieuws..), maar dat ben ik altijd al geweest, dus ik zie niet hoe dat in verband staat.
Ik ben al 15 jaar gelukkig getrouwd, heb een leuk lopend eigen bedrijfje, ik heb eigenlijk geen reden tot klagen....
Wel mis ik momenteel een hoop energie en vind ik het lastig me ergens toe te zetten...,
pob= pijn op de borst!